Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07A - asynchroniczna siódemka
#76
[Obrazek: 62294006246199047529_thumb.jpg]

EU07A na Czeskich dniach kolejowych w Ostrawie.
(Artykuł nt. tej imprezy po czesku http://www.zelpage.cz/zpravy/8231 )
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#77
przem710 napisał(a):W założeniach lokomotywa ta miała osiągać prędkość 140 km/h. Tymczasem na liczniku czerwony trójkąt umiejscowiony jest przy prędkości 160 km/h. Czyżby ten potwór był naprawdę szybki?

Jeżeli próby ruchowe tej lokomotywy z prędkością 175 km/h wypadną pomyślnie to otrzyma homologację dopuszczającą ją do prędkości 160km/h
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#78
Link z Ostrawy - http://www.csmk.pl/images/wydarzenia/55/thumb.html
Odpowiedz

#79
http://inforail.pl/text.php?from=main&id=40784

Krótki opis tej lokomotywy. Nie wierzę w to co czytam 160km/h !
Odpowiedz

#80
Jest prędkość maksymalna podana przez producenta.
Miejmy nadzieję że taka pozostanie po wszystkich testach itp. (jeśli jeszcze trwają) ;-)
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#81
Takie suche dane liczbowe nie za wiele mówi±, chcia³bym zobaczyæ charakterystykê trakcyjn±. Ciekawe jak z maksymaln± si³± poci±gow±, obawiam siê, ¿e nie za wiele j± zwiêkszyli ze wzglêdu na przyczepno¶æ.
Odpowiedz

#82
Przecież z towarami ganiał nie będzie Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#83
Tak na dobrą sprawę jazdy homologacyjne o ile wiem to się nawet nie zaczęły...
Odpowiedz

#84
Jak pogna te 160 km/h na E20 z EIC Fredro, to uwierzę, że jest zdolna taki skład z prędkością maksymalną pociągnąć. EP05, EP09 dały radę, EP08 (konstrukcja zbliżona do EU07A) niestety nie. ;-)
Odpowiedz

#85
Virakocha napisał(a):EP08 (konstrukcja zbliżona do EU07A)
Jak to "zbliżona"? to są przecież dwa różne światy, lokomotywy w środku całkowicie się różnią, na zewnątrz też. Wózki, silniki, cała aparatura jest inna niż w przypadku 102E. Więc mam nadzieję, że wyjaśnisz co istotnego te lokomotywy mają ze sobą wspólnego.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#86
Parametrami prędkościowymi, tzn i EP08 i EU07A projektowane były do Vmax 160 km/h, tyle że EP08 miała "złe właściwości biegowe" przy Vmax 160 km/h, także Vexploat wynosi 140 km/h
Odpowiedz

#87
Wysnuwanie hipotezy, iż konstrukcje są zbliżone, na podstawie Vmax, to zbyt śmiałe wyciąganie wniosków IMHO. :-P
Twoja krew - Darem życia! => <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.krwiodawcy.info">www.krwiodawcy.info</a><!-- w -->
Danyeru na YT => <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/TheDanyeru">www.youtube.com/user/TheDanyeru</a><!-- w -->
Odpowiedz

#88
Jedno i drugie posiada wózki EU07 po zmianach (choćby ułożyskowania) teoretycznie umożliwiających jazdę 160km/h.
Odpowiedz

#89
Zwróćcie uwagę jak bardzo są zmodyfikowane wózki EU07A w porównaniu do oryginału:
[Obrazek: 62949745065227690678_thumb.jpg]
(inforail.pl)
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#90
Opisz te różnice. Ja widzę jeden dodatkowy tłumik. Reszta bez zmian. Nie wiem, czy to wystarczy (nie znam się na wózkach, nie powiem co to da).
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU07A-494 i EU07A-533 michasio115 0 3 323 25.08.2013, 19:44
Ostatni post: michasio115

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.