15.06.2011, 20:53
EU07A na Czeskich dniach kolejowych w Ostrawie.
(Artykuł nt. tej imprezy po czesku http://www.zelpage.cz/zpravy/8231 )
Volenti non fit iniuria
EU07A - asynchroniczna siódemka
|
15.06.2011, 20:53
EU07A na Czeskich dniach kolejowych w Ostrawie. (Artykuł nt. tej imprezy po czesku http://www.zelpage.cz/zpravy/8231 )
Volenti non fit iniuria
17.06.2011, 22:35
przem710 napisał(a):W założeniach lokomotywa ta miała osiągać prędkość 140 km/h. Tymczasem na liczniku czerwony trójkąt umiejscowiony jest przy prędkości 160 km/h. Czyżby ten potwór był naprawdę szybki? Jeżeli próby ruchowe tej lokomotywy z prędkością 175 km/h wypadną pomyślnie to otrzyma homologację dopuszczającą ją do prędkości 160km/h
Volenti non fit iniuria
20.06.2011, 16:04
Link z Ostrawy - http://www.csmk.pl/images/wydarzenia/55/thumb.html
22.06.2011, 06:11
http://inforail.pl/text.php?from=main&id=40784
Krótki opis tej lokomotywy. Nie wierzę w to co czytam 160km/h !
22.06.2011, 07:09
Jest prędkość maksymalna podana przez producenta.
Miejmy nadzieję że taka pozostanie po wszystkich testach itp. (jeśli jeszcze trwają) ;-)
Pozdrawiam ;-)
22.06.2011, 21:49
Takie suche dane liczbowe nie za wiele mówi±, chcia³bym zobaczyæ charakterystykê trakcyjn±. Ciekawe jak z maksymaln± si³± poci±gow±, obawiam siê, ¿e nie za wiele j± zwiêkszyli ze wzglêdu na przyczepno¶æ.
22.06.2011, 21:54
Przecież z towarami ganiał nie będzie
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
23.06.2011, 09:19
Tak na dobrą sprawę jazdy homologacyjne o ile wiem to się nawet nie zaczęły...
23.06.2011, 09:43
Jak pogna te 160 km/h na E20 z EIC Fredro, to uwierzę, że jest zdolna taki skład z prędkością maksymalną pociągnąć. EP05, EP09 dały radę, EP08 (konstrukcja zbliżona do EU07A) niestety nie. ;-)
23.06.2011, 15:33
Virakocha napisał(a):EP08 (konstrukcja zbliżona do EU07A)Jak to "zbliżona"? to są przecież dwa różne światy, lokomotywy w środku całkowicie się różnią, na zewnątrz też. Wózki, silniki, cała aparatura jest inna niż w przypadku 102E. Więc mam nadzieję, że wyjaśnisz co istotnego te lokomotywy mają ze sobą wspólnego.
Volenti non fit iniuria
23.06.2011, 20:05
Parametrami prędkościowymi, tzn i EP08 i EU07A projektowane były do Vmax 160 km/h, tyle że EP08 miała "złe właściwości biegowe" przy Vmax 160 km/h, także Vexploat wynosi 140 km/h
23.06.2011, 22:27
Wysnuwanie hipotezy, iż konstrukcje są zbliżone, na podstawie Vmax, to zbyt śmiałe wyciąganie wniosków IMHO. :-P
Twoja krew - Darem życia! => <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.krwiodawcy.info">www.krwiodawcy.info</a><!-- w -->
Danyeru na YT => <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/TheDanyeru">www.youtube.com/user/TheDanyeru</a><!-- w -->
23.06.2011, 23:56
Jedno i drugie posiada wózki EU07 po zmianach (choćby ułożyskowania) teoretycznie umożliwiających jazdę 160km/h.
24.06.2011, 09:26
Volenti non fit iniuria
25.06.2011, 11:09
Opisz te różnice. Ja widzę jeden dodatkowy tłumik. Reszta bez zmian. Nie wiem, czy to wystarczy (nie znam się na wózkach, nie powiem co to da).
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
EU07A-494 i EU07A-533 | michasio115 | 0 | 3 323 |
25.08.2013, 19:44 Ostatni post: michasio115 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |