Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
e... no wygląda moim zdaniem lepiej niż na tej zmienionej wizualizacji (początkowo miał wyglądać jeszcze inaczej).
Nieźle. Bardziej "miejsko" niż 19We i ELF (aczkolwiek tego pierwszego cenię za równą podłogę i 3 pary drzwi w środkowej strefie na wagon).
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Czoło od sprzęgu w górę - elegancko. Niestety bok znowu wyszedł strasznie toporny. Mocno odstają piasecznice.
Jeszcze filmik z przejazdu w stronę Żmigrodu. 35WE uchwycony przez 'gielciu':
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Jego testy pod Żmigrodem już trwają.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
35WE przyjechał już do Warszawy.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Ale ma chyba coś nie tak z hamulcami, bo z rozpędu, w tzw. międzyczasie, wylądował w Olsztynie :->
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Rejon Olsztyna to jedno z miejsc do badań dla IK (CNTK). Nie wiem, czemu akurat tam, ale nie jest to pierwszy skład, który tam ląduje (tak, jak 19We na przykład), i to nie miało być tak, że on wczoraj do Wawy a potem do Olsztyna? Już sam nie wiem.
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 14
Dołączył: 15.12.2011
Reputacja:
0
A skąd wiesz dokąd pojadą te pociągi za 20 lat? Vmax 160km/h na pewno nikomu nie zaszkodzi, a jest perspektywiczne.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
1. Rozpędzają się do 130km/h.
2. Zamawiający chciał dopuszczenia do 160km/h=podwójna obsada.
3. Jest to na rękę producentowi.