10.05.2012, 06:55
Powrót ET42
|
10.05.2012, 07:00
Opłaca się Cargo przywracać do ruchu tak energochłonne maszyny?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
10.05.2012, 07:24
Pożerają mniej energii niż ET41 ;-) Poza tym prosta budowa, sprawia że te maszyny są niezawodne.
10.05.2012, 07:35
A gdzie je można w ogóle spotkać, bo przyznam szczerze, że jeszcze na żywo ani razu takiego loka nie widziałem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
10.05.2012, 08:27
Obecnie kurują po śląskich liniach.
10.05.2012, 09:14
pitagoras23, po 61 kilka razy w tygodniu można spotkać. Poza tym to tak jak już pisano dużo ich na Śląsku. W tarnowskich Górach czy Dąbrowie Górniczej można spokojnie na nie natrafić
A tak w ogóle, to ile ich już uruchomiono? I ile tych maszyn w ogóle jest w Polsce?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
10.05.2012, 09:20
O ile dobrze policzyłem to w ruchu są te egzemplarze.
001, 016, 019, 023, 025, 026, 027, 029, 030, 032, 034, 037, 038, 039, 041, 044, 046, 047, 048, 049, 050 Tutaj chyba najbardziej aktualne informacje ma railman
10.05.2012, 09:39
Na pewno jeździ jeszcze 031. Ostatnio go nagrałem.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
10.05.2012, 10:59
DamianT napisał(a):I ile tych maszyn w ogóle jest w Polsce?Zamówionych zostało 50 lokomotyw, z tego 4 uległy wypadkowi. O ile przez ostatni rok nie skreślono z inwentarza żadnego pojazdu tej serii to powinno ich nadal być 46.
Volenti non fit iniuria
11.05.2012, 08:59
A wiesz może które uległy wypadkowi? Były one może łączone z innymi (dwie części sprawne)?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
11.05.2012, 09:06
003, 033, 043, 045, wszystkie skasowane w wyniku wypadków.
11.05.2012, 12:43
pitagoras23 napisał(a):Opłaca się Cargo przywracać do ruchu tak energochłonne maszyny? Są bardzo silne i niezawodne. Te plusy przewyższają ich wady.
11.05.2012, 14:45
W ruchu są: 001, 016, 018, 019, 020, 021, 023, 025, 026, 027, 028, 029, 030, 031, 032, 034, 037, 038, 039, 041, 046, 047, 050
Dodatkowo po rewizji są: 05, 44, 48, 49
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
http://www.zwk.org.pl http://www.zwk.org.pl/galeria https://www.facebook.com/zwkzdwola ZAPRASZAMY!
11.05.2012, 21:26
Nie rozumiem tego stwierdzenia że te elektrowozy są energochłonne. Dlaczego? Mają uzwojenia ze stalowego drutu czy co?
Moim zdaniem to taki mit tak samo jak z Gagarami. Jak się ciągnie odpowiednie brutto to i odpowiednią ilość energii trzeba pociągnąć.
12.05.2012, 07:34
Energochłonność polega na zużywaniu dużej ilości energii przy starcie, pobieranie ogromnej ilości mocy oraz późniejsze złe wykorzystanie przy hamowaniu i konieczność ciągłego hamowania i ciągłego ruszania. To wszystko generuje ogromne straty. Oczywiście rozruch oporowy jest tym gorszym od stosowanego obecnie w lokomotywach typu Taurus czy inne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Wycofanie ET22, ET41, ET42 | Railsilesia | 16 | 11 445 |
23.05.2017, 14:42 Ostatni post: rustsaltz |
|
ET42 | Gżągal | 2 | 5 290 |
26.12.2011, 21:39 Ostatni post: MichałŁ |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
7 gości |