Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.01.2013
Reputacja:
0
Czy ktoś może wie co dzieje się z EN 57-812. Pojechała do Idzikowic na naprawę w ubiegłym roku.
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 15
Dołączył: 02.05.2013
Reputacja:
0
Koledzy, już było w tym wątku o tegorocznej modernizacji 27 jednostek EN57AL dla KM. Mam pytanie dot. już zmodernizowanych egzemplarzy:
EN57AL-1610
EN57AL-1632
EN57AL-1645
EN57AL-1649
EN57AL-1650
EN57AL-1665
EN57AL-1667
EN57AL-1690
Czy ktoś się orientuje, jakich producentów wyposażenie elektroniczne zabudowano w nich? Mam na myśli system sterowania napędem, urządzenia łączności radiowej, magistrala CAN i logger GPS/GSM (jeśli występują), prędkościomierz, logger ("czarna skrzynka"), access-pointy WiFi.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: 17.01.2013
Reputacja:
0
Witam.Czy ktoś się orientuje co dzieje się EZT które są u Cegielskiego.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 0
Dołączył: 04.06.2012
Reputacja:
0
Jaki sens w tych modernizacjach?
Z zazdrością patrzę na samorządowe koleje w innych województwach.
Liczba postów: 471
Liczba wątków: 11
Dołączył: 17.09.2014
Reputacja:
7
Z tego co wiem to będą to EN57APR-00x
Liczba postów: 354
Liczba wątków: 30
Dołączył: 23.08.2010
Reputacja:
0
Przejeżdżając koło szopy PRów w Częstochowie można zauważyć skład 14We stojący częściowo w budynku serwisowym. Jestem pewny, że jest oklejony logiem SKM. Czyżby PRy nabyły te jednostki? Te które są w KŚ loga SKM chyba nie posiadają. Ktoś coś wie?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
REGIOchłopak, nie chcę wprowadzać w błąd, ale szopa w Częstochowie chyba naprawia pojazdy. Więc to może tylko naprawa.