Liczba postów: 153
Liczba wątków: 4
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
Jeśli mi ktoś będzie modernizował EN57, którymi jeżdżę to ja będę się przyczepiał łańcuchem do sprzęgu.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Sentymentem nie zmienisz kolei, nie poprawisz komfortu podróży, nie sprawisz że będzie atrakcyjniejsza.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Najgorsze powinny iść pod palnik, z tym się zgodzę. Te lepsze należy modernizować.
Ale co złego jest w okleinie drewnopodobnej na ścianach i skajowej tapicerce?;-)
Skoro EN57 są modernizowane to nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego w ramach unowocześnienia tych składów zakłady PR nie zlecają montażu siedzeń w układzie autobusowym? Możliwość beztroskiego wyciągnięcia się na siedzeniu jest czymś naprawdę przyjemnym, a w tradycyjnym układzie siedzeń jest to możliwe wyłącznie przy niewielkim zapełnieniu składu. Czy na przeszkodzie stoi układ okien w EN57?
Jaro
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Właśnie o tym myślałem, ale chciałem się upewnić :-)
Zwłaszcza jednostki kierowane na dłuższe trasy moim zdaniem w taki układ siedzeń powinny zostać wyposażone - z oczywistych względów.
Jaro
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Niestety, ale nie oszukujmy się - EN57 albo muszą iść do modernizacji, albo skończyć jak EW55 - palnik lub muzeum.
Wiele województw idzie wspólnym korkiem i modernizuje tabor. Cieszy fakt modernizacji kibli przez Zachodniopomorskie, mam nadzieję, że jeden z nich pojawi się na Karmazynie, bo to co się tam ostatnio dzieje (Puszczane są kible z plastikowymi siedzeniami!) to skandal.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Nie słyszałem żeby zachodniopomorskie coś modernizowało.
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Oj, czepiacie się. Niech będzie: dobrze, że Zachodniopomorskie wykonuje naprawy rewizyjne kibli ;-)
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Naprawa rewizyjna a modernizacja to dwie odrębne sprawy.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów