Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacje EN57, EN71 i pochodnych
#31
mikrobart napisał(a):
karolmaszynista napisał(a):Jeśli mi ktoś będzie modernizował EN57, którymi jeżdżę to ja będę się przyczepiał łańcuchem do sprzęgu.
Słucham? Ludzie, skończcie z tym betoniarstwem! Nienawidzę jeździć zdezelowanymi kiblami i nie mam do nich najmniejszego sentymentu, najgorsze jednostki powinny iść pod palnik, te lepsze do jak najszybszej modernizacji.
Ale ja chcę modernizacji kibelków, ale nie chce takiej jaka jest.- 2 małe grzejniki nie nadążają ze utrzymaniem ciepła w kabinie maszynisty, maszyniści mówią, iż bolą ich ręce jak wyjdą ze SPOT-owych kiblów.
http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=2014 Zestawienia składów, m. in. w Polsce. Potwierdzam zgodność z rzeczywistością
Odpowiedz

#32
Jakość modernizacji to całkowicie inna sprawa, chodzi o to, że tych modernizacji jest za mało - co to są 3 czy 4 pojazdy w danym województwie? Dziennie w sam raz na 3-4 pociągi, kropla w oceanie potrzeb.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#33
To zależy od wielkości województwa i połączeń obsługiwanych nimi. Podlaskie zamawia trzy kible AKM, bo do obsługi ma tak naprawdę trzy linie; do Ełku, Kuźnicy Białostockiej i Małkini. Pytanie jak wytrasować EN 57 aby jeden wystarczył na wszystkie pociągi. Na Ełku da się, gorzej z pozostałymi liniami :-o
Odpowiedz

#34
Do Ełku i Małkini/Szepietowa jeżdżą też zwykłe kible i SA133...
Odpowiedz

#35
Virakocha napisał(a):To zależy od wielkości województwa i połączeń obsługiwanych nimi. Podlaskie zamawia trzy kible AKM, bo do obsługi ma tak naprawdę trzy linie; do Ełku, Kuźnicy Białostockiej i Małkini. Pytanie jak wytrasować EN 57 aby jeden wystarczył na wszystkie pociągi. Na Ełku da się, gorzej z pozostałymi liniami :-o
Ale masz prymitywne podejście do sprawy. Rozumiem że według Ciebie, obecnie w podlaskim PR jeżdżą tylko 3ezety? Równie dobrze wszystkie mogą jeździć do Ełku albo na IR. Logiczne jest to że podlaskie nie modernizuje EN57 pod swoje wszystkie linie!
...
Odpowiedz

#36
Czy napisałem, że Podlaski PR ma 3 EZT. Nigdzie tego nie napisałem. Marszałek może te trzy EZT przekazać w dzierżawę Podlaskiemu PR lub przeznaczyć na przewozy we własnej spółce- Koleje Podlaskie, choć mam nadzieję, że do tego nie dojdzie Undecided
Odpowiedz

#37
Marszałek nie zrobi Kolei Podlaskich bo go nie stać, PRy w podlaskim jeżdżą bardzo tanio i nie ma do nich zastrzeżeń. A tego czy będą jeździć na IR czy Regio chyba jeszcze nikt nie wie.
Odpowiedz

#38
Co sądzicie o łódzkich EN57AKM? Moim zdaniem rewelacja, nie wiem, jakie są właściwości jezdne tych składów i wrażenia z jazdy nimi, ale oceniając samo wnętrze mogę z czystym sumieniem zaryzykować stwierdzenie, że takim "kiblem" mógłbym jechać przez pół Polski, a nawet przez całą ;-). Warto dodać, że ma klimatyzację oraz posiada to, na czego brak się niedawno skarżyłem w kontekście modernizacji EZT - niektóre siedzenia są ustawione "gęsiego", co bardzo mi się podoba.
Jedyne, co mi się nie podoba w tych składach to przekombinowane mordki (już lepsze są te w SPOT-ach) i zbyt agresywne, czerwone podświetlenia w przedsionkach.
Jaro

Odpowiedz

#39
Jak zobaczysz jak to wnętrze się zaczyna rozlatywać po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, to zmienisz zdanie. Niestety jakość wykonania zarówno z Newagu jak i z Mińska pozostawia wiele do życzenia.
Odpowiedz

#40
100% cena robi swoje...
Odpowiedz

#41
ET40, ZTCW mia³e¶ okazjê siê tylko przespacerowaæ po turbokiblu stoj±cym na stacji, prawda? Przejed¼ siê nawet na krótkim odcinku, wszystkie plastiki trzeszcz± jakby to siê mia³o za chwilê rozpa¶æ.
Odpowiedz

#42
Dziś zauważyłem, że przyszedł też czas na rewizję spotów. Krakowski 2039 (stoi w Częstochowie) ma wbitą datę rewizji z 27 lipca 2011 (PR Łódź). W sumie to już pięć lat...
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#43
W kończącym się dziś tygodniu ilostan czynnych pojazdów PRST Szczecin Wzgórze Hetmańskie zasiliła kolejna jednostka powracająca z naprawy. Rewizję EN57-2026 wykonano własnymi siłami spółki Przewozy Regionalne w halach PRST Idzikowice. Data wyjścia z naprawy - 9 sierpnia 2011.

Źródło: Kolejowy Komis

Ktoś widział już ten skład?
Odpowiedz

#44
Artykuł o zmodernizowanych EN57.

http://inforail.pl/text.php?from=main&id=42553
Odpowiedz

#45
Koleje Mazowieckie wyślą swoje kible na modernizacje:
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1902.html
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EN71 - górska, długa odmiana EN57 Miderion 30 16 933 27.01.2012, 17:40
Ostatni post: Olo4271

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
17 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.