Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Jakość modernizacji to całkowicie inna sprawa, chodzi o to, że tych modernizacji jest za mało - co to są 3 czy 4 pojazdy w danym województwie? Dziennie w sam raz na 3-4 pociągi, kropla w oceanie potrzeb.
To zależy od wielkości województwa i połączeń obsługiwanych nimi. Podlaskie zamawia trzy kible AKM, bo do obsługi ma tak naprawdę trzy linie; do Ełku, Kuźnicy Białostockiej i Małkini. Pytanie jak wytrasować EN 57 aby jeden wystarczył na wszystkie pociągi. Na Ełku da się, gorzej z pozostałymi liniami :-o
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Do Ełku i Małkini/Szepietowa jeżdżą też zwykłe kible i SA133...
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Marszałek nie zrobi Kolei Podlaskich bo go nie stać, PRy w podlaskim jeżdżą bardzo tanio i nie ma do nich zastrzeżeń. A tego czy będą jeździć na IR czy Regio chyba jeszcze nikt nie wie.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Co sądzicie o łódzkich EN57AKM? Moim zdaniem rewelacja, nie wiem, jakie są właściwości jezdne tych składów i wrażenia z jazdy nimi, ale oceniając samo wnętrze mogę z czystym sumieniem zaryzykować stwierdzenie, że takim "kiblem" mógłbym jechać przez pół Polski, a nawet przez całą ;-). Warto dodać, że ma klimatyzację oraz posiada to, na czego brak się niedawno skarżyłem w kontekście modernizacji EZT - niektóre siedzenia są ustawione "gęsiego", co bardzo mi się podoba.
Jedyne, co mi się nie podoba w tych składach to przekombinowane mordki (już lepsze są te w SPOT-ach) i zbyt agresywne, czerwone podświetlenia w przedsionkach.
Jaro
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Jak zobaczysz jak to wnętrze się zaczyna rozlatywać po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, to zmienisz zdanie. Niestety jakość wykonania zarówno z Newagu jak i z Mińska pozostawia wiele do życzenia.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
ET40, ZTCW mia³e¶ okazjê siê tylko przespacerowaæ po turbokiblu stoj±cym na stacji, prawda? Przejed¼ siê nawet na krótkim odcinku, wszystkie plastiki trzeszcz± jakby to siê mia³o za chwilê rozpa¶æ.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dziś zauważyłem, że przyszedł też czas na rewizję spotów. Krakowski 2039 (stoi w Częstochowie) ma wbitą datę rewizji z 27 lipca 2011 (PR Łódź). W sumie to już pięć lat...
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
W kończącym się dziś tygodniu ilostan czynnych pojazdów PRST Szczecin Wzgórze Hetmańskie zasiliła kolejna jednostka powracająca z naprawy. Rewizję EN57-2026 wykonano własnymi siłami spółki Przewozy Regionalne w halach PRST Idzikowice. Data wyjścia z naprawy - 9 sierpnia 2011.
Źródło: Kolejowy Komis
Ktoś widział już ten skład?