Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Bo jakiś kretyn stwierdził, że nowoczesność polega na usunięciu normalnych otwieranych okien kosztem zamontowania klimatyzacji i dodaniu tych śmiesznych lufcików kiedy podczas awarii klimatyzacji jedzie się jak w piecu...
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 32
Dołączył: 14.06.2010
Reputacja:
12
Lutek, jak by jeszcze klimę montowali to by było super. EN57/71 PR po modernzacji w Mińsku dostają uchylne okna, a klimatyzacji już nie!
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
I jakoś nikt nie chce zauważyć tego problemu. Wszak nie tylko w modernizowanym taborze kolejowym, ale i w tramwajach, autobusach się owo montuje.
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
No tak, tylko ja rozumiem jeden wybryk, ale nie tysiące. Taki sposób 'nowoczesności' jest na siłę wpychany wszędzie. Od pociągów po komunikację miejską.
Liczba postów: 506
Liczba wątków: 27
Dołączył: 22.09.2012
Reputacja:
0
I teraz nie można nawet na stacji wystawić głowy za okno i zobaczyć co i jak. A latem b edzie jak w piekarniku.
Mám rád Českých Drah.
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 6
Dołączył: 04.09.2011
Reputacja:
0
Nie dość że w tych mińskowych EN57 nie montując klimatyzacji zamontowali uchylne lufciki (do 1/3 wielkości okna zdaje się), to jeszcze w co drugim oknie jest wstawiona zwykła szyba bez możliwości jakiegokolwiek otwarcia.
Nie wiem co za geniusz to wymyślił, nie wiem również co za geniusz z PRów to odbierał, ale efekty latem będą porażające.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Coś mi to przypomina, tylko nie wiem co.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Kto zrobił tę modernizację? Jedni podają NEWAG, w innych źródłach widuję Mińsk.
Liczba postów: 715
Liczba wątków: 13
Dołączył: 03.07.2012
Reputacja:
0
Szczerze, to czoło bardziej przypomina mi newagowskie twory typu 14WE, 19WE.