13.09.2016, 15:21
Pytanie -czy FLIRTY3 jeżdżą z załączonym systemem ?
greenman1435
[Alstom] ETR 610 Pendolino PKP Intercity
|
13.09.2016, 18:49
Tak Flirty jeżdżą z załączonym ETCSem
23.09.2016, 06:25
PKP Intercity chce powalczyć o pasażerów i planuje wypuszczenie swoich nowoczesnych pociągów na międzynarodowe trasy. To recepta, by nie przegrać z krajowymi i zagranicznymi kolejami, które chcą inwestować w Polsce. Świeżym przykładem jest czeski Leo Express, który od listopada chce jeździć z Warszawy do Pragi.
– Pracujemy nad homologacją składów Pendolino na rynkach: niemieckim, czeskim i austriackim. Uzyskanie dopuszczenia, pozwoli nam w przyszłości na rozwój siatki połączeń na liniach do Berlina, Pragi i Wiednia – mówi w rozmowie z „Pulsem Biznesu” Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity. http://www.fly4free.pl/pendolino-pojedz ... konkurent/
23.09.2016, 08:26
A co na to UE? Czy wyrazi zgodę na wydłużenie tras i przerzucenie części pociągów na D29-3?
23.09.2016, 14:25
Praga i Wiedeń mogą przejść, bo to będzie zapewne zwykłe wydłużenie katowickich kursów. Gorzej z Berlinem - zupełnie nowa trasa, konieczność uruchomienia nowych połączeń, no i linia kolejowa nie przystosowana na żadnym odcinku do 200km/h.
23.09.2016, 15:42
Myślę, że to raczej nie przejdzie. Jest jednak różnica w przedłużeniu kursu z Katowic do Gliwic czy Bielska, a jazdą poza granice Polski. Tym bardziej, że z Katowic do Pragi i Wiednia jedzie się trochę dłużej niż godzinę.
23.09.2016, 16:18
Po jednym kursie można na spokojnie wydłużyć, nie więcej. CUPT jest otwarty na wszelkie możliwości.
24.09.2016, 05:51
I pewnie jeden kurs wydłużą.
A w kwestii Pragi, to nie jest kluczowe jaki pociąg podstawią, tylko jaką cenę będzie oferować Leo...
27.09.2016, 01:19
Niech oni lepiej walczą o klientów tworząc kartę stałego klienta.
A tak pojedzie Pierdolino do Berlina za 29€ albo i więcej z Warszawy objazdem przez Gniezno, a więc nic tylko wsiadać do Polskiego Busa. Śmieszne i tyle.... Praga i Wiedeń pomysły nieco sensowniejsze, ale też zobaczymy jakie ceny dowalą.
27.09.2016, 06:06
PB jedzie 9:30 do Berlina z W-wy. Przez Gniezno pociąg i tak pojedzie chyba szybciej. Ponadto jest i tak wygodniejszy, choć tramwaj byłby akurat mniej wygodny IMHO...
28.09.2016, 09:29
Na pewno będzie szybciej niż 9:30 tylko ciekaw jestem cen.
28.09.2016, 09:43
Obstawiam, że taniej niż w BWE nie będzie.
06.12.2016, 09:02
06.12.2016, 10:14
Ja myślę, że dalekobieżne EZT (niekoniecznie ED250) na Zakopane mają sens w wakacje, ferie oraz weekendy. Aktualnie czas przejazdu EIC Tatry to 3:15, z czego 31 min stoi łącznie w Płaszowie i Suchej Beskidzkiej.
06.12.2016, 10:27
A co z postojem w Chabówce? Tam już nie zmieniają czoła?
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Pytanie pendolino - przedział kondutkorski | ziemowit97 | 12 | 6 836 |
08.06.2016, 08:58 Ostatni post: DamianT |
|
Stuki - klekot w Pendolino | blacky6 | 4 | 3 989 |
06.10.2015, 23:15 Ostatni post: przewoz |
|
Alstom Coradia LINT | pitagoras23 | 4 | 4 050 |
19.04.2015, 18:14 Ostatni post: pitagoras23 |
|
Pendolino w Europie i na świecie | pitagoras23 | 1 | 3 146 |
03.11.2013, 19:20 Ostatni post: pitagoras23 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |