Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Alstom] ETR 610 Pendolino PKP Intercity
Pytanie -czy FLIRTY3 jeżdżą z załączonym systemem ?
greenman1435
Odpowiedz

Tak Flirty jeżdżą z załączonym ETCSem
Odpowiedz

PKP Intercity chce powalczyć o pasażerów i planuje wypuszczenie swoich nowoczesnych pociągów na międzynarodowe trasy. To recepta, by nie przegrać z krajowymi i zagranicznymi kolejami, które chcą inwestować w Polsce. Świeżym przykładem jest czeski Leo Express, który od listopada chce jeździć z Warszawy do Pragi.

– Pracujemy nad homologacją składów Pendolino na rynkach: niemieckim, czeskim i austriackim. Uzyskanie dopuszczenia, pozwoli nam w przyszłości na rozwój siatki połączeń na liniach do Berlina, Pragi i Wiednia – mówi w rozmowie z „Pulsem Biznesu” Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.


http://www.fly4free.pl/pendolino-pojedz ... konkurent/
Odpowiedz

A co na to UE? Czy wyrazi zgodę na wydłużenie tras i przerzucenie części pociągów na D29-3?
Odpowiedz

Praga i Wiedeń mogą przejść, bo to będzie zapewne zwykłe wydłużenie katowickich kursów. Gorzej z Berlinem - zupełnie nowa trasa, konieczność uruchomienia nowych połączeń, no i linia kolejowa nie przystosowana na żadnym odcinku do 200km/h.
Odpowiedz

Myślę, że to raczej nie przejdzie. Jest jednak różnica w przedłużeniu kursu z Katowic do Gliwic czy Bielska, a jazdą poza granice Polski. Tym bardziej, że z Katowic do Pragi i Wiednia jedzie się trochę dłużej niż godzinę.
Odpowiedz

Po jednym kursie można na spokojnie wydłużyć, nie więcej. CUPT jest otwarty na wszelkie możliwości.
Odpowiedz

I pewnie jeden kurs wydłużą.

A w kwestii Pragi, to nie jest kluczowe jaki pociąg podstawią, tylko jaką cenę będzie oferować Leo...
Odpowiedz

Niech oni lepiej walczą o klientów tworząc kartę stałego klienta.
A tak pojedzie Pierdolino do Berlina za 29€ albo i więcej z Warszawy objazdem przez Gniezno, a więc nic tylko wsiadać do Polskiego Busa.
Śmieszne i tyle....

Praga i Wiedeń pomysły nieco sensowniejsze, ale też zobaczymy jakie ceny dowalą.
Odpowiedz

PB jedzie 9:30 do Berlina z W-wy. Przez Gniezno pociąg i tak pojedzie chyba szybciej. Ponadto jest i tak wygodniejszy, choć tramwaj byłby akurat mniej wygodny IMHO...
Odpowiedz

Na pewno będzie szybciej niż 9:30 tylko ciekaw jestem cen.
Odpowiedz

Obstawiam, że taniej niż w BWE nie będzie.
Odpowiedz

Pendolino do Zakopanego ?

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...79296.html

Odpowiedz

Ja myślę, że dalekobieżne EZT (niekoniecznie ED250) na Zakopane mają sens w wakacje, ferie oraz weekendy. Aktualnie czas przejazdu EIC Tatry to 3:15, z czego 31 min stoi łącznie w Płaszowie i Suchej Beskidzkiej.
Odpowiedz

A co z postojem w Chabówce? Tam już nie zmieniają czoła?
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pytanie pendolino - przedział kondutkorski ziemowit97 12 6 803 08.06.2016, 08:58
Ostatni post: DamianT
  Stuki - klekot w Pendolino blacky6 4 3 975 06.10.2015, 23:15
Ostatni post: przewoz
  Alstom Coradia LINT pitagoras23 4 4 037 19.04.2015, 18:14
Ostatni post: pitagoras23
  Pendolino w Europie i na świecie pitagoras23 1 3 138 03.11.2013, 19:20
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.