Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Może uda im się ukończyć chociaż fragment, powiedzmy do Władysławowa?
Liczba postów: 171
Liczba wątków: 2
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Hmm nawet jeżeli remontu nie ukończą do wakacji to na okres wakacyjny puszczą pociągi na Hel.
Liczba postów: 895
Liczba wątków: 6
Dołączył: 25.09.2011
Reputacja:
0
Już w tym roku ruszy remont linii D29-272 na odcinku Kluczbork - Ostrzeszów. Remont będzie wykonany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i ma na celu podniesienie prędkości szlakowej w torze numer 1 z 20 do 120km/h. Również w tym roku będzie robiony tor numer 1 na odcinku od Chociczy do Środy Wielkopolskiej.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
W końcu coś zaczyna się dziać. Może po rewitalizacji pojawi się więcej składów dalekobieżnych.
Liczba postów: 117
Liczba wątków: 2
Dołączył: 11.05.2012
Reputacja:
0
Pabianiczanin Niestety bez torów nic nie pojedzie. ;-) Dotychczas zerwali tory kolejowe i już zaczęli z położeniem nowych torów, ale prace na całej długości linii muszą być ukończone do początku wakacji, czyli każdy fragment linii musi być przejezdny.
pitagoras23 Nie spodziewałbym się takiego remontu, ponieważ (według mojej wiedzy) obecnie prawie cała linia jest nieprzejezdna, chociaż oficjalnie na całej długości linii prace postepują dobrym tempem.
W artykule RK można też wyczytać, że od jutra do początku wakacji szkolnych linia kolejowa D29-201 (Gdynia-Kościerzyna) też będzie częściowo zamknięta (KKA na odcinku Somonino-Żukowo Wschodnie). Ta linia kolejowa też ma znaczenia dla turysmu w Kaszubach, dlatego w tym przypadku również mam ogromną nadzieję, że linia będzie na całej długości przejezdna podczas wakacji letnich.
Liczba postów: 402
Liczba wątków: 4
Dołączył: 19.01.2013
Reputacja:
0
Od 14 kwietnia z/do Wrocławia z/do Warszawy znowu godzinę dłużej . Dostępne są już nowe stacyjne plakatowe rozkłady jazdy . Na trasie Wrocław - Warszawa ( przez Oleśnicę Rataje , Ostrów Wlk., Kalisz , Łódź ...) pociągi znowu pojadą drogą okrężną przez Krotoszyn. Zna ktoś przyczynę ?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Za pewne jakiś mały remont i podnoszenie prędkości przez PLK.
Z pociągów TLK zauważyłem wszystkie jadące przez Krotoszyn. Tymczasem Rudawy trafiają na Leszno, a Szczeliniec od Jarocina pojedzie przez Koźmin Wielkopolski.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Kilka informacji o zamknięciach pod modernizację:
Od dnia 09.VI. 2013r od godz. 7.00 do dnia 1.IX 2013do godz. 24.00 zamknięcie całodobowe toru nr 2 na szlaku Radomsko -Widzów Teklinów oraz torów nr 2 w stacji Widzów Teklinów zgodnie z Reg. tymcz. nr 9/13 faza I.
Od dnia 09 .06 .2013 r od godz. 0.00 do dnia 05.08 .2013 r do godz. 24 .00 całodobowe zamknięcie toru nr1 na odcinku Turów – Częstochowa Stradom oraz linii nr 701 szlaku podg Kucelinka Cz-wa Towarowa CTB
linii nr703 szlaku podg Kucelinka Cz-wa Towarowa CTB zgodnie z Regulaminem tym. nr 24/13faza II.
Od dnia 09.VI. 2013r od godz. 7.00 do dnia 15.VIII 2013 do godz. 24.00 zamknięcie całodobowe toru nr 2 linii 146 od podg Wyczerpy do stacji Rząsawa zgodnie z Reg. tymcz. nr 9/13 faza II
Od dnia 09.VI. 2013r od godz. 7.00 do dnia 15.VIII 2013 do godz. 24.00 zamknięcie całodobowe toru nr 1 na odcinku Cz-wa Osobowa – Rudniki oraz torów nr 1,3 w stacji Rudniki zgodnie z Reg. tymcz. nr 9/13 faza II
Od dnia 09 .06 .2013 r od godz. 7.00 do dnia 18.06 .2013 r do godz. 24 .00 całodobowe zamknięcie toru nr2 na szlaku Koniecpol – Żelisławice oraz toru nr 2
w stacji Koniecpol zgodnie z Regulaminem tym. nr 24/13faza III
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: 28.04.2013
Reputacja:
0
Od dnia 09.06.2013r do 21.06.2013r Na linii Kamieniec Ząbkowicki - Legnica będzie obowiązowała zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku: Piława Górna - Dżierżoniów Śląski
Niby odległośc to 3 km ale jest
Pozdrowienia od miskaMK :)
Tęsknimy za starą polską koleją :(
Liczba postów: 483
Liczba wątków: 11
Dołączył: 24.01.2012
Reputacja:
0
Co do tej linii właśnie, to też podejrzewam, że to stan linii a nie wina taboru, bo dziwne, że pociągi lubią się wykolejać w tych samych miejscach akurat.... Ale dobrze, jeśli UTK jest w stanie pokazać, że da się, tylko zmusić kogoś by chciał to go popieram. Tylko oby nie było tak, że UTK zamknie a PLK nic nie zrobi i linia sobie poleży i poczeka na lepsze czasy.