06.07.2010, 08:04
mikrobart napisał(a):Nie wyobrażam sobie przelotu z prędkością 250-300 km/h obok peronu pełnego ludzi.
Na tak szybkich liniach raczej nie ma prawie wcale małych stacji.
Centralna Magistrala Kolejowa
|
06.07.2010, 08:04
mikrobart napisał(a):Nie wyobrażam sobie przelotu z prędkością 250-300 km/h obok peronu pełnego ludzi. Na tak szybkich liniach raczej nie ma prawie wcale małych stacji.
07.02.2011, 14:43
Tak, to prawda - już od nowego rozkładu na części CMK pojedziemy 200 km/h.
http://www.rynek-kolejowy.pl/21684/200_ ... m_roku.htm
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
07.02.2011, 16:08
A za 100 lat bêdzie tam KDP
07.02.2011, 16:55
Szkoda tylko że mamy tylko 10 taurusów zdolnych osiągnąć tą prędkość.
07.02.2011, 17:40
Na 90 kilometrach, z trzema ograniczeniami do 160km/h.
Za 100 lat albo i więcej bo KDP nie jest nam do niczego potrzebne, skutkowałoby tylko wyłączeniem większości pociągów z tej linii (byłaby mniej dochodowa, jeśli w ogóle), wzrostem opłat i skróceniem czasu przejazdu o całe 8 minut względem wariantu 230km/h który realizujemy dzisiaj. 10 Taurusów w zupełności wystarczy na te kilka EIC. TLK nie przekroczą 160km/h.
07.02.2011, 17:57
A wagony skąd weźmiesz? Z tego co wiem to pod 200km/h jest tylko kilka wagonów "krajowych".
...
07.02.2011, 18:13
Mnie to cieszy, bo w Katowicach będzie można łatwiej uchwycić Husarza
07.02.2011, 20:38
Ale nie robi± tego remontu dla uciechy MK nie s±dzisz?
07.02.2011, 22:17
a i Husarz nie był zakupowany po to by śmigać między Wawą a Katowicami czy Krakowem 8-)
Zapraszam na <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.gssk.cba.pl">www.gssk.cba.pl</a><!-- w -->
07.02.2011, 22:20
Mark, ja też chętnie zobaczyłbym ES64U4 np. w Rawiczu, ale dojrzały MK powinien jednak przemyśleć sprawę i dojść do tego, że lokomotywy nie są po to , by cieszyć oko, tylko by spełniać zadania przewozowe tam, gdzie są najbardziej potrzebne.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
07.02.2011, 22:24
Bydgostie te¿ - a je¿d¿±. ET22 te¿ nie zbudowano z my¶l± o prowadzeniu 4 bonanz jako Regio - a je¿d¿±. Bo u nas wszystko musi byæ inaczej i s³u¿yæ nie do tego, do czego by³o zaprojektowane/pomy¶lane. Mo¿e IC niech we¼mie w leasing Dragona, tak dla szpanu i podniesienia premii kilku prezesikom.
08.02.2011, 06:10
W takim wypadku zapytam do czego zakupiono taurusy, bo wydaje mi się że do obsługi pociągów BWE oraz tych z vmax 200km/h po CMK. Od samego początku o tym pisano.
08.02.2011, 08:04
przem710, oczywiście, z tą myślą je zakupiono i na pewno trafią do obsługi tych najszybszych połączeń, ale sami wiemy najlepiej, że skrót EIC nie oznacza wcale, że pociąg jedzie z prędkością ekspresową - często gęsto w wyniku defektów Taurusów czy EP09 na EIC jeżdżą siódemki, które powodują spore opóźnienia pociągów.
Liczę, że ilość szybkich EIC będzie tak dobrana, żeby była dla nich przeznaczona rezerwa lokomotyw i żeby te 200km/h nie było tylko na papierze.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
08.02.2011, 09:06
Dlatego trzeba się spodziewać że takie pociągi będzie można policzyć na palcach jednej ręki. Muszą posiadać jakąś rezerwę, inaczej EU07 na EIC z vmax 200km/h nie będzie niczym niezwykłym.
08.02.2011, 14:12
mikrobart napisał(a):Mark, ja też chętnie zobaczyłbym ES64U4 np. w Rawiczu, ale dojrzały MK powinien jednak przemyśleć sprawę i dojść do tego, że lokomotywy nie są po to , by cieszyć oko, tylko by spełniać zadania przewozowe tam, gdzie są najbardziej potrzebne.Ale cieszą oko przy okazji 8-) . |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Obsługa osób o ogr. spr. ruchowej na stacji Warszawa Centralna | psim | 5 | 4 658 |
04.02.2013, 08:01 Ostatni post: psim |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |