Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Póki co czynne są 201 oraz 202.
Liczba postów: 94
Liczba wątków: 10
Dołączył: 03.08.2011
Reputacja:
0
Podobno zezłomowali SP32-148. Ktoś potwierdzi?
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Dziś widziałem 148 stoi na żeberku w Chełmie pod samym kozłem nakryta paroma SM48 i dźwigiem.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Na dzień dzisiejszy jedyną sprawną lokomotywą SP32 w Polsce jest SP32-206.
-073 - wystawiona do przetargu w cenie złomu
-147 - wystawiona do przetargu w cenie złomu
Reszta lokomotyw:
-201
-202
-203
-204
-205
-207
-208
-209
stoją odstawione na terenie szopy w Krzyżu i nie wiadomo na co czekają, ich stan (zewnętrzny) jest co raz gorszy. Ktoś wie jaki ich los dalszy, jakieś plany rewizji, napraw czy tradycyjnie jeszcze kilka lat w krzakach, a potem złom ??
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Raczej to drugie, ale po cichu liczę na cud :-P
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
To wtedy już nie będzie czym ciągnąć lekkich pociągów pasażerskich na liniach zelektryfikowanych. Wiem, że coś takiego w Polsce już prawie nie występuje, żeby uściślić: nie występuje w spółce PR, a IC ma Gamy, ale co w razie awarii szynobusu, co przecież rzadkie nie jest? Pasażer będzie skazany na KKA.
Na szczęście zostają jeszcze SU42 i w ostateczności SM42. Ale wiadomo, jaki ich los będzie za rok, dwa, trzy?
Jaro
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
Za miesiąc kończy się świadectwo dla SU45-089 najprawdopodobniej PR odstawią ją na wieczny odpoczynek tak jak stojące w Krzyżu 064, 115, 116, 164, 174, 196(źle wygląda) i 241, zostanie czerwony strażak pożeracz silników 079 ok. rok ważne świadectwo.
SP32 z powodzeniem obsługiwały ruch w rejonach Krzyża, Piły, Gorzowa, Chojnic i Poznania od 2010 roku, byłem częstym pasażerem takich zestawów (wcześniej w latach 90-tych też w szopie w Krzyżu stacjonowała ta seria, ale to już historia i od czasu do czasu do pracy wysyłają SP32-206.
SU/SM42 nie trzymają rozkładu na trasie Krzyż-Piła te lokomotywy mają +10 min w stacji docelowej, a rozkład jest pod szynobus, SP32 i SU45 jeździły zgodnie z rozkładem.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
SP32 dyskwalifikuje rozporządzenie UTK które wymaga obsługi tej lokomotywy zawsze przez załogi dwu osobowe, co oczywiście przekłada się na koszty. Tak czy inaczej już teraz zastanawiam się co będzie jeździć podczas Woodstoku?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
SM42 zapewne. Ktoś wie do kiedy SP32-206 ma ważne świadectwo?
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
SM i SU42 też już za wiele nie ma ...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jeszcze trochę jest, w Chojnicach SU42-508, 533, 534 oraz świeżo po rewizji SM42-349. W Olsztynie SU42-513, a w Rzeszowie SU42-501. W Krzyżu SU42-504, 506, 518 oraz SM42-523. Może coś jeszcze w innych regionach.
Liczba postów: 125
Liczba wątków: 4
Dołączył: 21.04.2016
Reputacja:
0
W tygrysim malowaniu niedługo będzie jakaś siódemka, ale ponoć jakiś problem z zestawami kołowymi na szopie w Krzyżu.
A w tygrysim malowaniu jest już SM04 i wygląda jak pojazd do wesołego miasteczka ... 8-)