Oczywiście SKM po "kolcewoj linii" przez Nową Hutę nie przewidzieli, chociaż ta część Krakowa na pewno wygenerowałaby spory potok pasażerski :-|
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Będą jeździły Trzebinia-Oświęcim, jak jeździły przed połączeniem Wieliczki
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Nie sądzę żeby tak się stało, bo obecnie na odc. Kraków - Trzebinia jeździ sporo ludzi mimo marnej szlakowej i długiego czasu przejazdu. Po modernie Kraków - Katowice ten czas się znacznie skróci, więc także zainteresownie podróżą pociągiem będzie większe.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Modernizacja Trzebinia-Oświęcim to zdaje się już idzie
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 604
Liczba wątków: 98
Dołączył: 01.11.2010
Reputacja:
27
Panowie, ale SKA ma wystartować za dwa lata czyli w 2014 roku, a na ten rok planowane jest ukończenie moderny Kraków - Katowice i Kraków - Rzeszów (w co osbiście nie wierzę).
rustsaltz, co do Oświęcim - Trzebinia to przypuszczam, że to będzie bardziej polegało na przysłowiowym łataniu dziur, niż na modernizacji z prawdziwego zdarzenia.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: 16.03.2012
Reputacja:
0
Remont :-> Trzebinia - Oświęcim już skończyli , ale przez przepisy ( tak pisał kolejarz z lokalnego forum ) dopiero od czerwca będzie prędkość podwyższona . Głównie robili odcinek między Libiążem , a Chełmkiem coś koło 1.5 kilometra :-P
Generalny remont dopiero w planach jest . Chrzanów , Libiąż i Chełmek w tym celu dały kasę na studium wykonalności ( Oświęcim i Trzebinia nie ]-> ) . Do tego w Chrzanowie ma powstać koło 500 miejsc parkingowych .
Pytanie czy remont i parkingi zrobią jak SKA tylko do Trzebini będzie sięgać :-( Będzie powtórka z III strefą , zaś mieszkańcy i lokalna gazeta będą musieli interweniować :-P