Bartek napisał(a):jest to spowodowne tym że pociąg jak jedzie linią kolejową normalnie (czyli wraz z drogą wzrasta kilometrarz linii) jest numer parzysty, natomiast gdy jedzie tyłem do jakiejś linii to wtedy jest numer nieparzysty
Kolego pomyliłeś się a ja to w prosty sposób wytłumaczę.
Każda linia kolejowa ma w/g D29 swój początek i koniec.
Początek to 0.0
Koniec to jakiś tam km. np. 399.0
Pociąg jadąc wraz z zwiększającą się kilometracją od pkt. początkowego ma numer NIEPARZYSTY np. 3801
Pociąg jadący wraz z zmniejszającą się kilometracją od pkt.końcowego ma numer
PARZYSTY np. 8302
mikrobart napisał(a):No to nadal czegoś nie rozumiem - weźmy pociąg TLK 38102. W Jaworznie staję się TLK 38103, ok. Ale we Wrocławiu wjeżdża na linię D29-271 i jedzie w kierunku Poznania, a tam kilometraż wzrasta, bo linia rozpoczyna się we Wrocławiu, więc powinien dostać znowu numer parzysty. Takowego nie dostaje.
Co do twojego zapytania przez Jaworzno po których jedzie w/w pociąg przebiegają dwie interesujące nas linie:
1. Dąbrowa Górnicza Ząbkowice do Kraków Gł
2. Jaworzno - Mysłowice.
-------------------------------------->>
15.81>>================>>70.77
12.21<<==============<<0.0
<<---------------- 38103-------------<<Z.N. <<----------- 38102 ---------<<
Mysłowice---------------------------Jaworzno Szcz.-------------------------------Kraków
Co do dalszej drogi to ten poć. jedzie liniami:
1.
Oświęcim -
Mysłowice - Katowice km. rosnąco a więc 38103
2.
Katowice - Kędzierzyn K.-
Kamieniec Ząbk. Legnica jak wyżej.
3.
Kędzierzyn K. -Opole Gr. jak wyżej
4.
Bytom -
Opole Gr. - Wrocław Gł. jak wyżej
5.
Wrocław Gł. - Poznań Gł. jak wyżej
6.
Poznań Gł. - Szczecin Gł. jak wyżej