04.09.2012, 17:56
A jakieś palowanie terenu wchodzi w grę? Czy w ogóle w przypadku linii kolejowych stosuje się taką technologię?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Agonalny stan linii Katowice - Tarnowskie Góry
|
04.09.2012, 17:56
A jakieś palowanie terenu wchodzi w grę? Czy w ogóle w przypadku linii kolejowych stosuje się taką technologię?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
24.12.2012, 21:04
Napisałem w sprawie L131 do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej i dostałem taką odpowiedź:
Cytat:Szanowny Panie,
24.12.2012, 21:18
Dobrze, że coś się ruszy, ale ogólnie cała ta linia do samych Katowic powinna być zmodernizowana.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
25.12.2012, 11:17
Od Chorzowa Batorego to już inna linia
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
25.12.2012, 13:11
DamianT, Owszem, ale Katowice-Batory też się sypie, zresztą do samych Gliwic jest obecnie 60 (według wykazu PLK od Katowic prawie do Chebzia jest 100, ale 100 to tam chyba nigdy nie jechałem, oczywiście odkąd szlak zaczął się sypać).
30.12.2012, 10:28
Tor numer 2 między Chorzowem Starym, a Chorzowem Miastem jest już otwarty.
30.12.2012, 12:28
Jak wcześniej było 20 to się poprawiło o 100% ;-D
30.12.2012, 14:46
Roboty będą także wykonywane na odcinku Poddębice-Kłudna, jakby kogoś interesowało. Proponuję zmianę nazwy na Agonalny stan linii Chorzów Batory-Tczew na odcinku Chorzów Miasto-Tarnowskie Góry :-)
01.01.2013, 11:33
Matz32 napisał(a):Napisałem w sprawie L131 do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej i dostałem taką odpowiedź:Znając życie pewnie chodzi o tor nr 2, po jedynce jest 100 km/h. Cytat:W roku 2016:Oczywiście, najgorszy odcinek standardowo na samym końcu, jak tak dalej pójdzie to tor nr 2 na tym odcinku już wkrótce się rozsypie na amen. Miałem wczoraj przyjemność jazdy do Herbów Nowych i z powrotem, pomijając odcinki, o których już wspomniano, tor nr 2 od Chorzowa Miasta do Starego jest świeżo po remoncie, ale pewnie musi się ułożyć, więc dlatego pociąg nie jechał tam aż tak szybko. Z tego co zaobserwowałem - linia z Chorzowa Starego do Radzionkowa przez Piekary Śląskie zaraz za Chorzowem jest rozebrana/rozkradziona, nie wiem jak dalej, z kolei chyba będą się brać za dwójkę, bo jest zamknięta od Radzionkowa do Tarnowskich Gór (no chyba, że jej stan, zwłaszcza od Radzionkowa do Nakła Śl. zagraża bezpieczeństwu ruchu), tor nr 3 od TGE do Kalet (ten na którym jest 0 km/h) nosi w okolicach stacji w Kaletach bardzo minimalne ślady jeżdżenia (może coś drezyną próbowali jeździć), no i ta nieszczęsna dwójka od Strzebinia do Kalet, trochę głupio jak się popyla stówą, a tu nagle trzeba zwolnić do 20 i telepacka przez 6 km, normalnie można jajo znieść.
Bajka o czasie.
03.02.2013, 17:20
Mati_An, Widac pomysleli bo goloeszono wlasnie przetag na
Cytat:Remont Liniii Nr 131 Chorzów Batory – Tczew, tor nr 2 odcinki: Bytom Północ – Tarnowskie Góry od km 22,870 do km 33,490 oraz Kalety - Strzebiń od km 47,254 do km 55,024. 120 zamiast 50 yes yes yes :-)
04.02.2013, 18:01
No i tak powinno być, na pierwszy ogień najgorsze odcinki. Co do punktów przetargu to nie powiem, rozkręcili się chłopaki .
Bajka o czasie.
13.02.2013, 15:42
Jeżdze regularnie odcinkiem Radzionków Rojca - Katowice i spodziewałem się lepszych wyników na odcinku Chorzów Miasto - Stary. W porównaniu do poprzedniego rozkładu, oszczędność czasowa to może 2-3 minuty, ale to efekt nie zatrzymywania się pociągów na st. Bytom Półn. i Katowice Załęże. A poza tym rewitalka zrobiona i dalej jeżdzimy wolno.
Wydaje mi się, że dopiero remont odcinka Nakło Śl - Bytom Północ, może coś zmienić czasowo, urwać kilka minut na całej trasie TG - Katowice. Ale też mam wątpliwości, czy nie będzie tak samo jak na odświeżonym odcinku chorzowskim. Coś tam wymienili, odświeżyli, a pociągi jadą w tempie spacerowym. Odcinek Bytom - Tarnowskie Góry, wymaga gruntownego, całościowego remontu i doprowadzenia lini do przynajmniej 100-120 km/h. Widząc remonty czy na odcinku chorzowskim, czy w ubiegłym roku przy budowie A1, gdzie też wymieniono troche torowiska, niestety efektów czasowych brak. Liczyłem, że pociągi od stacji Bytom Północ do Karbia, pojadą znacznie szybciej, po częściowo wymienionym odcinku. Nowe podkłady, nawieziono kamienia, wszystko fajnie wyglądało, a pociągi jadą nadal wolno bez efektu czasowego. W sumie mamy zrobione dwa odcinki, krótki na Bytom Północ przy A1 i między stacjami chorzowskimi. Pociągi na tym praktycznie nic nie zyskały. Jedynie na plus, brak wahadła na Chorzowie.
13.02.2013, 17:05
bywa, że prędkość podnoszą po czasie i stopniowo, w przypadku Czechowice Dziedzice-BB w 2007 na nowym torze było najpierw 50 km/h, potem 70 a po kilku miesiącach dopiero 100 km/h.
16.02.2013, 22:23
sebek,
Nie porównuj rewitalizacji z robotami utrzymaniowymi! Tam-na TG_BP będzie 120 -stoi w projekcie z przetargu. A przy A1 wymieniono może z 500m w ramach budowy A1, więc co ty chcesz tam podwyższać. To będzie włączone pewnie dopiero po zrobieniu odcinka do TG!.Odcinek B.Północny-Bytom będzie dość kosztowny w razie remontu ze względu na szkody górnicze. Więc prędzej niż po 2016 remontu bym się nie spodziewał. Według nowego Regulaminu, na obu torach pomiędzy Miastem i Starym mamy 30 Ktoś chętny wysłać parę maili czemu nie może tam być choćby 50 ? http://www.plk-sa.pl/fileadmin/Oferta/R ... P_w.0_.pdf |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów | Adams | 140 | 69 375 |
26.03.2018, 13:13 Ostatni post: Adams |
|
Warszawa: Zły stan kolejowego mostu Gdańskiego. Konieczny większy remont | kazio | 0 | 2 498 |
24.06.2016, 08:40 Ostatni post: kazio |
|
Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? | mikrobart | 82 | 41 696 |
14.04.2015, 21:14 Ostatni post: sm31-131 |
|
Linia 139 Katowice - Bielsko Biała - Żywiec - Zwardoń | Matz32 | 0 | 4 414 |
10.11.2013, 17:42 Ostatni post: Matz32 |
|
Stan przejazdów kolejowych w Polsce | Gżągal | 5 | 4 229 |
19.02.2013, 10:06 Ostatni post: DamianT |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |