31.07.2013, 15:39
WOS aktualizuje się co pół roku.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL
Agonalny stan linii Katowice - Tarnowskie Góry
|
31.07.2013, 15:39
WOS aktualizuje się co pół roku.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
31.07.2013, 15:43
Nadal to nic niemienia bo tam tylko tor byl łatany . Kiedy oni zmądrzeją i zrobią ta linie niezaleznie od budowy lini do Pyrzowic.
PS.Mozns by temat przemianowac na tytul " Stan linii Linia 131 Chorzow Batory- Tczew" zeby szlo mowic tez tu o innych odcinkach tej linii.
31.07.2013, 15:57
Są nowe podkłady, szyny i tłuczeń.
Jestem pewien, ze jechałem tam w granicach 50 km/h.
31.07.2013, 16:03
Jakies foty ? Tak na oko to wiesz
31.07.2013, 19:59
Sory, ale ja czuje różnicę między 20, a 50. Nie wiem jak Ty,
02.08.2013, 18:51
Również jechałem tym odcinkiem i mogę potwierdzić że jedzie się jak po stole. tam będzie już koło 50-tki. Filmu niestety nie mam ale jak będę jechał następnym razem to coś się wyłoni ;-)
Tymczasem pomiędzy Radzionkowem a Bytomiem północnym: http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=S0Atfgzg7Z8
Łowcy Rp1 team fan.
04.08.2013, 11:37
Widzę, że trzeba coś sprecyzować. A więc, na wyjeździe z Chorzowa Miasta w kierunku Chorzowa Starego (i vice versa) przy torze numer 2 jak wół postawiony jest wskaźnik W27 z 6 w środku, co oznacza, że prędkość po remoncie tego toru wynosi 60 km/h. Przy czym zaznaczam, że nie wszystkie pociągi (mówię o pociągach Kolei Śląskich) z taką prędkością jeżdżą, wszystko zależy od rozkładu jazdy na dany pociąg. Część jest wytrasowana na 60 km/h, a część po staremu na 30 km/h i z takimi prędkościami się tam jeździ (przynajmniej tak było jeszcze w maju i w czerwcu).
Natomiast jeśli chodzi o tor numer 1. Tor został otwarty, przynajmniej 2 tygodnie temu jeszcze tak było, Krzepicami z 14:40 po nim jechaliśmy. Oczywiście V max to w dalszym ciągu 20 km/h. Wejdźcie sobie w hafasa, pociągi, które mają czas przejazdu z Chorzowa Miasta do Chorzowa Starego 4 minuty, jadą z prędkością 60 km/h.
24.08.2013, 20:36
Przy ostatniej wycieczce ku Śląskowi dzięki uprzejmości koledze posiadającym telefon a nie cegłę powstał taki wykresik.
Do tego parę fotek toru po rewitalce na odcinku Chorzów Miasto-Chorzów Stary. Widok w stronę miasta I teraz w stronę starego. Znów miasto I już ostatnie na stary Trochę dalej na szlaku Bytom Karb-Bytom Północny dzieją się bardzo dziwne rzeczy. Tak jakby był dorabiany nasyp pod dodatkowe tory w KWK Centrum. Coś ktoś wie więcej na ten temat? (jedziemy od strony Północnego) Kolejne parę kilometrów dalej kończy się rewitalka toru nr 2 na odcinku Bytom Północny-Nakło śląskie który narazie jest otwarty tymczasowo. Później będzie ponownie zamknięty dla dokończenia jakiś tam prac (info z SSC) Mam fotki z tego odcinka ale jest ich na tyle dużo że nie wiem czy jest sens wstawiać. W gruncie rzeczy ładnie świeżutko wygląda i jedzie się gładko. To tyle :-D Pzdr.
Łowcy Rp1 team fan.
11.09.2013, 17:37
Film z 26.08.2013 Bytom Polnocny Tarnowskie Góry - Miasteczko Sląskie nie dlugo caly odcinek do KAtowic z konca skladu
02.10.2013, 22:23
Cytat:„Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na odcinku Radzionków - Tarnowskie Góry od km 27,900 do km 41,300 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna - Zduńska Wola - Chorzów Batory".
12.10.2013, 16:10
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=J8aGE0bF8ZQ">www.youtube.com/watch?v=J8aGE0bF8ZQ</a><!-- w -->
14.10.2013, 07:41
Właściwie to jaki ma tam być czas przejazdu?
14.10.2013, 19:00
Matz32, Nieźle Ci się udało z tą 128-ką. Ilekroć tam jestem to w Radzionkowie coś zajmuje ten tor.
Kto nie czyta skyscrapercity parę nowości. SSC Cytat:Tor nr 2 od TG do Bytomia Północ wymieniony w całościDzisiaj będąc w Tarnowskich Górach widziałem pomiędzy torami 2 i 4 widnieje wskaźnik W8 z czwórką w środku, odnosi się on do wspomnianego toru nr 2. Druga sprawa to kwestia zagadkowego nasypu w okolicach KWK Centrum. Cytat:Ponadto trwa podnoszenie nasypu (a właściwie budowa od nowa obydwu torów) między Bytomiem Północ a Karbiem (z istotną przebudową Karbia) - obydwa tory zostaną przeniesione z obecnego trawersu na górę nasypu, przez co zlikwidowane zostanie "siodło" i pociągi powinny przestać utykać. Niestety ja również nie mam narazie żądnych zdjęć z tych dwóch odcinków. Jeśli chodzi o czas przejazdu to nie mam pojęcia, ale skoro teraz jedzie się ciut ponad godzinę to pewnie docelowo ma być około 50 min. Na chwilę obecną na rozkład 2013/14 na trasie Katowice-TG pociągi jadą równo godzinę.
Łowcy Rp1 team fan.
20.10.2013, 15:49
puma2091 Powiadasz ze W8 z 4 widziales Pewnie jakis czas bedzie ograniczenie az bedzie przewiedziony odpowiedni tonaz. A wskaznik nowy W27 z 12 juz jest czy jeszcze nie i czy NOWY tor zaczyna sie tak jaki wbita jest tablica D1 w 1:55 mojego fimu ? Poki co w nowym RJ czas przejazdu bez zmian ale mozliwe ze to sie zmieni.
Bylo tak Cytat:S8 Tarnowskie Góry - Katowice * 33767m 67 minut a pownno byc tak od nowego RJ -teoretycznie :-> (postoje 30sek) S8 Tarnowskie Góry - Katowice * 33767m okolo 50 minut Tarnowskie Góry - Nakło Śląskie * 3739m 4minuty# 20-120km/h zysk 2 minuty Nakło Śląskie- Radzionków * 2738m 3 minuty# 100-120km/h zysk 6 minut Radzionków - Radzionków Rojca * 1814m 2 minuty# 100-120km/h zysk 3 minuty Radzionków Rojca - Bytom Północny* 3016m 3 minuty# 120Km/h zysk 2 minuty Bytom Północny- Bytom Karb * 2519m 4minuty 60 km/h#(szacowane)zysk 2 minuty Bytom Karb - Bytom * 2691m 5 minut 30-50 km/h Bytom - Chorzów Stary * 5155m 7 minut 50 /100 km/h Chorzów Stary - Chorzów Miasto * 3226m 6 minut 40-60 km/h zysk 3 minuty Chorzów Miasto - Chorzów Batory * 3084m 5 minut 50 km/h Chorzów Batory - Katowice * 5785m 9 min 50km/h #czas jazdy ze startem i hamowaniem z predkosci rozkladowej bez czasu postoju. JAk widac po pracach obecnie przeprowadzanych mozna skrocic czas jazdy nieliczac postojow o jakies 17-18minut ! remont odicna TG_BP daje w zaleznosci od typu pocoagu zysk 10-14 minut
20.10.2013, 17:37
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na te dwa pytania. Byłem na dworcu ale nie zwróciłem uwagi ani na w27 ani na D1 która tam stała. A W8 to na pewno do stabilizacji tak jak mówisz.
Łowcy Rp1 team fan.
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Modernizacja linii E30 Katowice - Kraków - Rzeszów | Adams | 140 | 69 137 |
26.03.2018, 13:13 Ostatni post: Adams |
|
Warszawa: Zły stan kolejowego mostu Gdańskiego. Konieczny większy remont | kazio | 0 | 2 495 |
24.06.2016, 08:40 Ostatni post: kazio |
|
Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? | mikrobart | 82 | 41 476 |
14.04.2015, 21:14 Ostatni post: sm31-131 |
|
Linia 139 Katowice - Bielsko Biała - Żywiec - Zwardoń | Matz32 | 0 | 4 409 |
10.11.2013, 17:42 Ostatni post: Matz32 |
|
Stan przejazdów kolejowych w Polsce | Gżągal | 5 | 4 204 |
19.02.2013, 10:06 Ostatni post: DamianT |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |