Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rail Polska] "Nowy" byk 201Eo
#1
http://www.st43.pl/4galery/details.php? ... f4e729a706 Wygląda nawet lepiej od serii 20xx. Co wy o tym sądzicie?
Odpowiedz

#2
Wygląd to nie najistotniejsza cecha.
Odpowiedz

#3
Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków.
Odpowiedz

#4
Widać że dach był klepany, marokańskie E1000 mały dach niżej. Ktoś wie coś więcej na temat tej lokomotywy?
Odpowiedz

#5
Ciekawe czemu nie mogli zostawić orginalnego marokańskiego dachu?
Odpowiedz

#6
PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej.
Odpowiedz

#7
Jeszcze tylko 10 literek i skończą się oznaczenia podtypu. ;-)
Odpowiedz

#8
KlimaT napisał(a):PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej.

To skoro marokańska sieć jest niżej to można było podnieść same pantografy. Albo i w ogóle nie podnosić jeżeli pantografy mogą pracować na tak dużym podniesieniu.
Odpowiedz

#9
A może był przerdzewiały? Smile Ciekawe, jak będą się sprawowały.
http://dozer.kolej.org.pl/ <-- Kolejowa Galeria Dozera
Odpowiedz

#10
KlimaT napisał(a):Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków.

Nie pierwszy. CTL jako pierwszy miał w służbie Marokańczyki. W Rail Polska mają być 3 egzemplarze byków tego typu jak zdjęciu. Orientuje się ktoś gdzie pozostałe trafią? Krążą ploty że do Kolpremu ma trafić kilka sztuk.
Odpowiedz

#11
Kabina 201Eo-001:

http://mirash9320.flog.pl/wpis/5860183/ ... il-polska/

Identyczna jak np EP07-1049.
Odpowiedz

#12
Wielbłąd na zdjęciu i filmie:

[Obrazek: DSC_1268.jpg]
http://www.polskakolej.info/details.php?image_id=9637

Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#13
Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#14
Dla mnie jest to jednak trochę wskrzeszanie trupa. W Polsce mentalność mówi - inwestujmy jak najmniej, jeździjmy do oporu - aby tylko zarobić. Tylko niektóre firmy mają tendencję do odnawiania parku taborowego, przez co te zyski są wielokrotnie mniejsze (patrz: Lotos), ale przecież inwestycja będzie na siebie pracować i wcześniej czy później się zwróci.

Jakby te reanimowane wraki nie wyglądały to jednak musimy mieć znajomość, że przewoźnik z postępem nie idzie, skazuje się tylko na dalsze trwanie w pewnym marazmie.

Może to brzmi górnolotnie, ale jakoś dziwi mnie to wszechobecne entuzjastyczne przyjmowanie kolejnych wariacji na temat niestety przestarzałych już pojazdów.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#15
Ostrowianin napisał(a):Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka

RailPolska prawdopodobnie kupił też dwie EU07, więc również będą wyglądać ciekawie.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  DB Schenker Rail Polska sprzedaje lokomotywy przem710 17 11 300 13.08.2014, 06:14
Ostatni post: Jaszczur
  Nowe Eurosprintery E189 dla Freighliner Polska pitagoras23 2 2 863 26.06.2014, 12:52
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.