28.10.2012, 12:14
http://www.st43.pl/4galery/details.php? ... f4e729a706 Wygląda nawet lepiej od serii 20xx. Co wy o tym sądzicie?
[Rail Polska] "Nowy" byk 201Eo
|
28.10.2012, 12:14
http://www.st43.pl/4galery/details.php? ... f4e729a706 Wygląda nawet lepiej od serii 20xx. Co wy o tym sądzicie?
28.10.2012, 15:43
Wygląd to nie najistotniejsza cecha.
28.10.2012, 15:59
Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków.
29.10.2012, 06:09
Widać że dach był klepany, marokańskie E1000 mały dach niżej. Ktoś wie coś więcej na temat tej lokomotywy?
29.10.2012, 08:34
Ciekawe czemu nie mogli zostawić orginalnego marokańskiego dachu?
29.10.2012, 12:50
PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej.
29.10.2012, 13:43
Jeszcze tylko 10 literek i skończą się oznaczenia podtypu. ;-)
29.10.2012, 18:34
KlimaT napisał(a):PODOBNO sieć trakcyjna w Maroko jest niżej. To skoro marokańska sieć jest niżej to można było podnieść same pantografy. Albo i w ogóle nie podnosić jeżeli pantografy mogą pracować na tak dużym podniesieniu.
29.10.2012, 20:11
A może był przerdzewiały? Ciekawe, jak będą się sprawowały.
http://dozer.kolej.org.pl/ <-- Kolejowa Galeria Dozera
01.11.2012, 18:36
KlimaT napisał(a):Czy ja wiem, czy taki piękny.. Ważne, że to pierwszy z Marokańczyków. Nie pierwszy. CTL jako pierwszy miał w służbie Marokańczyki. W Rail Polska mają być 3 egzemplarze byków tego typu jak zdjęciu. Orientuje się ktoś gdzie pozostałe trafią? Krążą ploty że do Kolpremu ma trafić kilka sztuk.
04.11.2012, 12:15
Kabina 201Eo-001:
http://mirash9320.flog.pl/wpis/5860183/ ... il-polska/ Identyczna jak np EP07-1049.
10.11.2012, 23:54
Volenti non fit iniuria
11.11.2012, 00:57
Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka
11.11.2012, 01:36
Dla mnie jest to jednak trochę wskrzeszanie trupa. W Polsce mentalność mówi - inwestujmy jak najmniej, jeździjmy do oporu - aby tylko zarobić. Tylko niektóre firmy mają tendencję do odnawiania parku taborowego, przez co te zyski są wielokrotnie mniejsze (patrz: Lotos), ale przecież inwestycja będzie na siebie pracować i wcześniej czy później się zwróci.
Jakby te reanimowane wraki nie wyglądały to jednak musimy mieć znajomość, że przewoźnik z postępem nie idzie, skazuje się tylko na dalsze trwanie w pewnym marazmie. Może to brzmi górnolotnie, ale jakoś dziwi mnie to wszechobecne entuzjastyczne przyjmowanie kolejnych wariacji na temat niestety przestarzałych już pojazdów.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
11.11.2012, 09:58
Ostrowianin napisał(a):Mnie osobiście bardzo się podoba malowania i ogólny wygląd tego byka RailPolska prawdopodobnie kupił też dwie EU07, więc również będą wyglądać ciekawie. |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
DB Schenker Rail Polska sprzedaje lokomotywy | przem710 | 17 | 11 300 |
13.08.2014, 06:14 Ostatni post: Jaszczur |
|
Nowe Eurosprintery E189 dla Freighliner Polska | pitagoras23 | 2 | 2 863 |
26.06.2014, 12:52 Ostatni post: pitagoras23 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |