Jako że to mój pierwszy post na forum to witam wszystkich.
IPT jest bardzo dobrym pomysłem, nie jest istotne że działa już uznany projekt Marka Dąbrowskiego "Kolejowa klatka", bo im więcej źródeł tym lepiej. Co więcej
niezależność obu projektów będzie umożliwiała weryfikację danych.
A teraz do meritum:
Błędy:
- lista EU07, we wszystkich przypadkach gdzie widnieje aktualny przydział do PKP Intercity Zakład Zachodni w Poznaniu, po wybraniu pojazdu aktualny okazuje się inny zakład (patrz EU07-043 i następne)
- błędne numery EVR EU07-091 (wskazano właściwy dla EU07-096, który też widnieje 5 pozycji niżej), Rumcajsa EU07-477, co wskazuje że dane przed emisją powinny być weryfikowane przez administratora
- nazwy przewoźników należy wpisywać tak jak na wykazie licencji UTK
http://www.utk.gov.pl/portal/pl/220/245 ... EJOWI.html , bądź zgodnie z zapisem w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) bo nie ma PHU Locomotiv
Wnioski:
Koleje Mazowieckie straszna niekonsekwencja - obecnie w pozycji przydział, albo widnieje jednostka terenowa albo przewoźnik, proponuję wpisywać jednostkę terenową, albo brak danych. Ponadto zamiast np. Grochów KM i dalej proponuję wpisywać Grochów (MNG), Ochota (MNO), Sochaczew (MNS) i Tłuszcz (MNT).
Z tego co się orientuję to wszystkie EU47 stacjonują w MNG, a szynobusy MNT, ale mogę się mylić.
Tyle na teraz, myślę że jeśli wpisywane dane będą weryfikowane, a w opisach będziemy używać oficjalnych nazw przewoźników i ich jednostek terenowych to projekt ma szansę powodzenia.
Szkoda, że w naszym w kraju nie wydaje się ilostanów przewoźników narodowych, jak to jest u naszych sąsiadów (Niemcy EK-Aspekte w lipcu każdego roku, Czesi, Słowacy - Maly Atlas Lokomotiv), może ta baza skłoni jakiegoś wydawcę do takich działań, bo rynek jest.