29.07.2010, 11:42
..
Linie wymagające gruntownej modernizacji - wasze propozycje
|
29.07.2010, 11:42
..
29.07.2010, 14:56
Możemy wymienić wszystkie linie kolejowe. Każda ma swój minus, linia E20 niby jest w stanie dobry lecz wymagać można by było więcej. Odcinek jest średnią 100 km/h lecz przy lekkich modernizacjach można by było doprowadzić do prędkości 160 km/h dzięki temu kolej zyskała by sporo, czas przejazdu skrócony, zamiast 3h było by 2 z hakiem.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
23.02.2011, 00:17
Moje propozycje:
1) 274 Wrocław Świebodzi-Drezno, chodzi mi jedynie o odcinek do Jeleniej Góry 2) 64 Kozłów-Koniecpol, o ile odcinek do Starzyn/Psar, będzie remontowany o tyle 9km łącznik potrzebuje remontu. 3) Koniecpol-Częstochowa Os., bez wyszczególnienia, które odcinki potrzebują najbardziej pomocy. 4) Opole-Lubliniec-Częstochowa. 5) Linia kolejowa nr. 8 6) Wrocław-Oleśnica-Kluczbork-Częstochowa i na koniec wisienka na torcie...... 7) 182/3 (co do numeru nie jestem pewien) Zawiercie-Tarnowskie Góry. Takie są moje propozycje Pozdrawiam
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
23.02.2011, 00:19
rolmops napisał(a):Moje propozycje: W Kluczborku przejście na 272 czyli na Poznań.
23.02.2011, 09:47
Cytat:4) Opole-Lubliniec-Częstochowa. Odcinek Częstochowa - Lubliniec wymaga remontu tylko jednego oru, ale i tak nie jest najgorzej, bo tym niewyremontowanym pociągi osobowe jadą tylko za Herby Stare, a później już zjeżdżają na ten wyremontowany do 100km/h i jadą już nim do samego Lublińca.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
23.02.2011, 16:44
Nie wiem czy ktoś podawał propozycje dla Małopolski, ale tutaj remonty powinny być na liniach:
Oświęcim- Trzebinia Kraków Bieżanów- Wieliczka Modernizacje na ograniczeniach na liniach Tarnów- granica panstwa, na Zakopiance Modernizacja linii Stróże-Jasło-Zagorz-granica panstwa Modernizacja wjazdu na stację Gorlice i rabka Podniesienie prędkości na liniach Sucha-Żywiec, Chabówka-Nowy Sącz A środki można pozyskać z UE, póki jeszcze się da coś wyczesać
23.02.2011, 17:18
rolmops napisał(a):7) 182/3 (co do numeru nie jestem pewien) Zawiercie-Tarnowskie Góry.A czym i po co chcesz tam jeździć?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
23.02.2011, 17:30
Już myślałem, że nikt nie zapyta Ta linia przebiega kilka metrów od lotniska w Pyrzowicach, więc jeden tor z mijankami plus SZT. Szlak połączony oczywiście z planowaną linią Katowice-Pyrzowice i będzie ok
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
23.02.2011, 17:36
No i co z tego będzie? Z Siewierza i wsi okolicznych, które ciążą do Będzina, sensownego czasu przejazdu nie uzyskasz, do Pyrzowic mieszkańcy Zawiercia i TG raczej zbyt często się nie udają, a między tymi miastami jeździć mogą najwyżej kolejarze (rzecz jasna o 7 i o 15).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
23.02.2011, 18:06
kris123 napisał(a):Modernizacja linii Stró¿e-Jas³o-Zagorz-granica panstwa Od Zagórza do £upkowa to raczej kapitalny remont a nie modernizacja, zwiedzi³em t± liniê ca³± na piechotê w zesz³ym roku - podk³ady gnij±, noga wpada do ich wnêtrza, szyny nied³ugo nie bêd± mia³y g³ówek. Ale przy takim "skomunikowaniu" jakie by³o w zesz³ym roku to nie wiem kto tym bêdzie je¼dzi³ oprócz kolejarzy.
23.02.2011, 18:37
Pewnie tak, ale najgorsze jest to, że wszelkie zamykane linie mogą podzielić ten los.
Pociągi chyba w lecie pojadą. W poprawkach na Podkarpacie są uwzględnione. //edit by Obleśny Szczur WIELKIE litery na początku zdania, używaj klawisza alt.
23.02.2011, 21:13
rustsaltz napisał(a):No i co z tego będzie? Z Siewierza i wsi okolicznych, które ciążą do Będzina, sensownego czasu przejazdu nie uzyskasz, do Pyrzowic mieszkańcy Zawiercia i TG raczej zbyt często się nie udają To nie chodzi dosłownie o te miasta tylko o połączenie kolejowe lotniska z "północną Polską" :-) bez konieczności jechania do Katowic. Skoro jest taka możliwość na rozwój lotniska to warto to rozważyć.
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
23.02.2011, 21:14
Północna Polska to raczej wybierze Okęcie, a dla tej garstki nie opłaca się wywalać grubej kasy na remonty, zwłaszcza, że na towary też nie bardzo można liczyć.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
24.02.2011, 09:36
rustsaltz, no ok. A Częstochowa? Mieszkańcy tego miasta wybierają najczęściej to lotnisko, a jakby nie patrzeć jest na północ od Pyrzowic. Busiarze korzystają ile mogą na połączeniu Częstochowy z lotniskiem w Pyrzowicach.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
24.02.2011, 10:23
Co do Częstochowy to szkoda, że dawny Giewont i Dunajec nie kursują w pełnych relacjach. Przypomnę, że Giewont był pociągiem R+ Częstochowa-Zakopane , a Dunajec Nowy Sącz-Częstochowa także R+.
I to by uzupełniło mizerną ofertę na Częstochowę |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Linie kolejowe nr 206 / 209 / 356 | Lutek | 12 | 8 640 |
18.10.2013, 08:27 Ostatni post: Lutek |
|
Linie kolejowe z lotu ptaka | masovian | 6 | 5 177 |
24.08.2013, 13:18 Ostatni post: masovian |
|
Które linie kolejowe znikną na zawsze? Trzeba je przejechać! | loony | 11 | 6 479 |
30.06.2013, 22:01 Ostatni post: Elektronik |
|
Najbardziej obciążone linie kolejowe w Polsce | bmwm5thebest | 7 | 6 883 |
08.05.2013, 09:39 Ostatni post: DamianT |
|
Które linie znikną z rozkładu 2012/2013? | pitagoras23 | 7 | 5 286 |
23.07.2012, 09:23 Ostatni post: rado119 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
4 gości |