Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linie wymagające gruntownej modernizacji - wasze propozycje
#16
..
Odpowiedz

#17
Możemy wymienić wszystkie linie kolejowe. Każda ma swój minus, linia E20 niby jest w stanie dobry lecz wymagać można by było więcej. Odcinek jest średnią 100 km/h lecz przy lekkich modernizacjach można by było doprowadzić do prędkości 160 km/h dzięki temu kolej zyskała by sporo, czas przejazdu skrócony, zamiast 3h było by 2 z hakiem.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!

Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.

Zestawienia pociągów
Odpowiedz

#18
Moje propozycje:
1) 274 Wrocław Świebodzi-Drezno, chodzi mi jedynie o odcinek do Jeleniej Góry
2) 64 Kozłów-Koniecpol, o ile odcinek do Starzyn/Psar, będzie remontowany o tyle 9km łącznik potrzebuje remontu.
3) Koniecpol-Częstochowa Os., bez wyszczególnienia, które odcinki potrzebują najbardziej pomocy.
4) Opole-Lubliniec-Częstochowa.
5) Linia kolejowa nr. 8
6) Wrocław-Oleśnica-Kluczbork-Częstochowa
i na koniec wisienka na torcie......
7) 182/3 (co do numeru nie jestem pewien) Zawiercie-Tarnowskie Góry.

Takie są moje propozycje
Pozdrawiam
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
Odpowiedz

#19
rolmops napisał(a):Moje propozycje:
6) Wrocław-Oleśnica-Kluczbork-Częstochowa
Takie są moje propozycje
Pozdrawiam

W Kluczborku przejście na 272 czyli na Poznań.
Odpowiedz

#20
Cytat:4) Opole-Lubliniec-Częstochowa.

Odcinek Częstochowa - Lubliniec wymaga remontu tylko jednego oru, ale i tak nie jest najgorzej, bo tym niewyremontowanym pociągi osobowe jadą tylko za Herby Stare, a później już zjeżdżają na ten wyremontowany do 100km/h i jadą już nim do samego Lublińca.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#21
Nie wiem czy ktoś podawał propozycje dla Małopolski, ale tutaj remonty powinny być na liniach:
Oświęcim- Trzebinia
Kraków Bieżanów- Wieliczka
Modernizacje na ograniczeniach na liniach Tarnów- granica panstwa, na Zakopiance
Modernizacja linii Stróże-Jasło-Zagorz-granica panstwa
Modernizacja wjazdu na stację Gorlice i rabka
Podniesienie prędkości na liniach Sucha-Żywiec, Chabówka-Nowy Sącz

A środki można pozyskać z UE, póki jeszcze się da coś wyczesać Smile
Odpowiedz

#22
rolmops napisał(a):7) 182/3 (co do numeru nie jestem pewien) Zawiercie-Tarnowskie Góry.
A czym i po co chcesz tam jeździć?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#23
Już myślałem, że nikt nie zapyta Smile Ta linia przebiega kilka metrów od lotniska w Pyrzowicach, więc jeden tor z mijankami plus SZT. Szlak połączony oczywiście z planowaną linią Katowice-Pyrzowice i będzie ok Smile
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
Odpowiedz

#24
No i co z tego będzie? Z Siewierza i wsi okolicznych, które ciążą do Będzina, sensownego czasu przejazdu nie uzyskasz, do Pyrzowic mieszkańcy Zawiercia i TG raczej zbyt często się nie udają, a między tymi miastami jeździć mogą najwyżej kolejarze (rzecz jasna o 7 i o 15).
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#25
kris123 napisał(a):Modernizacja linii Stró¿e-Jas³o-Zagorz-granica panstwa

Od Zagórza do £upkowa to raczej kapitalny remont a nie modernizacja, zwiedzi³em t± liniê ca³± na piechotê w zesz³ym roku - podk³ady gnij±, noga wpada do ich wnêtrza, szyny nied³ugo nie bêd± mia³y g³ówek. Ale przy takim "skomunikowaniu" jakie by³o w zesz³ym roku to nie wiem kto tym bêdzie je¼dzi³ oprócz kolejarzy.
Odpowiedz

#26
Pewnie tak, ale najgorsze jest to, że wszelkie zamykane linie mogą podzielić ten los.
Pociągi chyba w lecie pojadą. W poprawkach na Podkarpacie są uwzględnione.

//edit by Obleśny Szczur
WIELKIE litery na początku zdania, używaj klawisza alt.
Odpowiedz

#27
rustsaltz napisał(a):No i co z tego będzie? Z Siewierza i wsi okolicznych, które ciążą do Będzina, sensownego czasu przejazdu nie uzyskasz, do Pyrzowic mieszkańcy Zawiercia i TG raczej zbyt często się nie udają

To nie chodzi dosłownie o te miasta tylko o połączenie kolejowe lotniska z "północną Polską" :-) bez konieczności jechania do Katowic. Skoro jest taka możliwość na rozwój lotniska to warto to rozważyć.
http://www.facebook.com/linia274
Linia kolejowa 274 Wrocław Świebodzki - Wałbrzych - Jelenia Góra - Zgorzelec
Odpowiedz

#28
Północna Polska to raczej wybierze Okęcie, a dla tej garstki nie opłaca się wywalać grubej kasy na remonty, zwłaszcza, że na towary też nie bardzo można liczyć.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#29
rustsaltz, no ok. A Częstochowa? Mieszkańcy tego miasta wybierają najczęściej to lotnisko, a jakby nie patrzeć jest na północ od Pyrzowic. Busiarze korzystają ile mogą na połączeniu Częstochowy z lotniskiem w Pyrzowicach.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#30
Co do Częstochowy to szkoda, że dawny Giewont i Dunajec nie kursują w pełnych relacjach. Przypomnę, że Giewont był pociągiem R+ Częstochowa-Zakopane , a Dunajec Nowy Sącz-Częstochowa także R+.
I to by uzupełniło mizerną ofertę na Częstochowę
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Linie kolejowe nr 206 / 209 / 356 Lutek 12 8 626 18.10.2013, 08:27
Ostatni post: Lutek
  Linie kolejowe z lotu ptaka masovian 6 5 172 24.08.2013, 13:18
Ostatni post: masovian
  Które linie kolejowe znikną na zawsze? Trzeba je przejechać! loony 11 6 475 30.06.2013, 22:01
Ostatni post: Elektronik
  Najbardziej obciążone linie kolejowe w Polsce bmwm5thebest 7 6 866 08.05.2013, 09:39
Ostatni post: DamianT
  Które linie znikną z rozkładu 2012/2013? pitagoras23 7 5 280 23.07.2012, 09:23
Ostatni post: rado119

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.