Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Ciekawe co z drugim cudakiem?
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
O matko, jaki brzydal! ;-) Pomalowaliby go jakoś ciekawie.
Widocznie koszty przeróbki były mniejsze. A czy istnieje tam tylko jeden taki egzemplarz?
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
mikrobart nie wiem, wiem tylko o tej jednej
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Istnieją dwa takie egzemplarze jednak nie wiem co jest z drugim.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 57
Liczba wątków: 2
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Wygląda to dość obrzydliwie jak na kolej
Ciekawi mnie jak sprawdza się ten eksperyment :-P
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
greenpeace sie kłania ;-) dobrze ze o niej nie wiedzą bo zaraz by było że mozna i lokomotywy na baterie :-D
Liczba postów: 449
Liczba wątków: 7
Dołączył: 10.06.2010
Reputacja:
0
Z 42 to już różne cuda wyprawiali więc się nie dziwie :-)
w WNP widziałem podobną modernizacje ale na Tamarce (SM48).
[ Dodano: 2010-07-30, 13:14 ]
mati77, Co do taboru akumulatorowego to już kiedyś takie pojazdy jeździły po naszych torach(Opole) na początku XX wieku.
Sam chciałem przerobić jedną z naszych maszyn na akumulatorowóz bo są kłopoty z silnikiem spalinowym (brak części) na razie zatrzymały mnie koszty akumulatorowych i silnika elektrycznego.
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
Liczba postów: 36
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
"4. Celowe jest stworzenie bazy doświadczalnej i przystosowanie dwóch
lokomotyw serii SM42 do obsługi pociągów sieciowych i manewrowych.
Doświadczenia z eksploatacji tych lokomotyw będą podstawą ewentualnych
dalszych prac w tej dziedzinie. "
Liczba postów: 414
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15.06.2010
Reputacja:
0
Dodam, że stonka z Huty Katowice jest zdalnie sterowana. Boczne okienka zą zakryte blachą. :-) . Widziałem ją na żywca jakiś rok temu. Wrażenie piorunujące
) . Fotka nie jest moja - nie miałem przy sobie nawet telefonu z aparatem, ale dźwięk silnika i te okrutne pantografy :lol: - bezcenne (doznanie) :-P
Fajna....
FOTKA
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
Link nie działa.
Zdalnie sterowana przez kogo? No proszę, jak technika poszła do przodu, ino projektanta od wyglądu to tu nie zatrudnili ;-)
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
To pewnie było zdalnie sterowane już w latach 70-80 więc to żadna nowa technika.
A pewnie jest używana manewrowania wagonami podczas jakiś rozładunków skoro nazywają ją dopychaczem.
Tak myślę że może nawet nie jest zdalnie sterowana przez radio tylko przez sieć trakcyjną (z pozdrowieniami dla @Obleśnego Szczura) podobnie jak modele lokomotyw.
Ale nie ma co dywagować przydała by się jakaś DTR tego ustrojstwa albo ktoś kto przy niej pracował.