Liczba postów: 506
Liczba wątków: 27
Dołączył: 22.09.2012
Reputacja:
0
Ale to żeby te Dragony rozruszać to musiało by się zainteresować Cargo. Co nie nastąpi, bo mają pełno loków, które można za ułamek ceny nowego remontować i ja to rozumiem. Niemcy z DB natomiast kupili na polskie tory Vectrona i ja to też rozumiem, wspierają swój przemysł. Inni gracze mogą najwyżej kupić jakieś pojedyncze sztuki. Obawiam się, że to za mało aby Dragon zyskał na znaczeniu. Niestety rynek polskich lokomotyw elektrycznych puki co rozwija się wiele wolniej niż rynek EZT, SZT.
Mám rád Českých Drah.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Cargo ma sporo jednak byków, siódemek żeby kupować coś nowego. Zresztą ich ostatni zakup to eurosprintery. Dragonem będzie w głównej mierze zainteresowany Lotos i STK Wrocław, a może jeszcze jakiś inny towarowy przewoźnik, a może jak się świat dowie to pójdzie na eksport.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Gordon napisał(a):Co nie nastąpi, bo mają pełno loków, które można za ułamek ceny nowego remontować i ja to rozumiem.
A rozumiesz, że koszt utrzymania nowego to ułamek kosztów utrzymania strupa?
Cytat:Kupili tylko jednego reszta jest leasingowana.
I tak nie jeżdżą w Polsce.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
STK i Lotos już kupił Dragony i raczej przystopują w zakupach, złomem jeździ Orlen, ale oni tylko non stop coś testują. CTL jeździ głównie na południu, gdzie parametry Dragona nie są im do niczego potrzebne. A co do loków sześcioosiowych na zachodzie to jednak trochę ich jest, może mniej w Niemczech, ale np. w Skandynawii są dość popularne. Problemem Gliwic jest mało znana i niesprawdzona marka bez doświadczenia więc kupno ich wyrobów to spore ryzyko.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Gordon napisał(a):Nie ja tylko Twoje szefostwo zdecydowało i informowało nie raz w wywiadach o planach remontowania a nie kupowania.
Nie bój się, moje szefostwo rozumie więcej niż Ty
(choć momentami boję się, że może być inaczej)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Skoro mają barwy STK, to dlaczego trafiły do Lotosu? STK kupuje po to, żeby wypożyczać? Testują je tam? Jak to jest?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Duża część floty Lotos Kolej opiera się o lokomotyw wypożyczone z STK serii 181/182. Poza tym nowe Dragony przejdą tam eksploatacje nadzorowaną, podobnie jak Gama oraz pierwszy Dragon.
Liczba postów: 965
Liczba wątków: 22
Dołączył: 19.04.2012
Reputacja:
0
003 spędza wigilie w Gnieźnie. Czeka na próżniaki do Gdańska.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->