Liczba postów: 83
Liczba wątków: 7
Dołączył: 31.08.2010
Reputacja:
0
Wczoraj padła ostatnia czynna SU-ka pracująca dla IC (SU45-214) . Watpliwe,żeby ją naprawiali,gdyż ma już trochę kilometrów na karku (stan na 17 czerwiec: 40 tyś do wyjeżdżenia) . Reszta maszyn tego typu ma wyjeżdżone kilometry,czy też,jak w przypadku SU45-023,nie nadaje się do dalszej eksploatacji (uległa pożarowi w Korszach). Z tych które można naprawić jest jeszcze 078 (dwie zatarte panewki).
Na obecną chwilę IC "Hańcza" na odcinku Białystok-Suwałki-Sestokai jest prowadzona przez stonki. Chcąc nie chcąc PKP Intercity musi utrzymać to połączenie, bo jest on chronione przez umowę międzynarodową, ważną do 2013 roku. Pytanie tylko: Co będzie zimą?
Maszynista-stażysta
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
A pic nie ma kocio³ków, znaczy siê SP42?
Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Jedyny czynny to SP42-260 On jest w Wielkopolskiego Zakładu Spółki, w Poznaniu też stacjonuje. Nie ma on jednak sprawnego kotła.
Jeszcze kociołka ma Orion- Ls800-9364 ex SP42-172.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Obleśny Szczur, obecnie SP42 zostały (prócz wymienionych przez przedmówcę lokomotyw) skreślone z inwentarza PR, wcześniej PKP PR (IC nigdy ich nie posiadało) co oznacza że w zasadzie nie mogą się ruszyć z krzaków. Cóż, poprostu IC będzie wynajmować od PKP Cargo lokomotywy.
...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Jestem ciekaw co też IC wymyśli w tej sprawie. Brak sprawnych lokomotyw spalinowych to jednak spory problem i tak jak Alexej pisze gdyby nie umowa międzynarodowa to było by już po IC "Hańcza". IC jakoś nie uznaje trakcji spalinowej co moim zdaniem jest błędem bo cierpią na tym niektóre połączania a co za tym idzie pasażerowie. Dlatego tym bardziej jestem ciekaw jak rozwiążą ten problem modrym posunięciem było by skierowanie do naprawy dwóch sztuk SU45, bo koszty wynajmu przez tak długi okres mogą być spore.
Liczba postów: 222
Liczba wątków: 4
Dołączył: 20.06.2010
Reputacja:
0
A co z SU45-118? Jeszcze w połowie sierpnia tego roku była sprawna?
PS. Jest jeszcze SU45-100 na p.d. w Białymstoku, więc za jakiś czas (max. pół roku) powniia być.
Liczba postów: 387
Liczba wątków: 16
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Cargo nie da bo nie ma. IC samo sobie strzeliło w stopę tak jak PR.
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
A to bardzo ciekawe bo tak się składa że CT Białystok posiada około 14 lokomotyw SU45. Proponuję poczytać na ten temat a nie pisać takich bzdur. Cargo nie posiada "fiatów". Poprostu stwierdzenie godne mistrza! Pozatym nie rozumiem co masz na myśli pisząc iż IC strzeliło sobie w stopę jak PR?
...
Liczba postów: 926
Liczba wątków: 10
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Łukasz Turek, SU45 mają generować zysk? W jaki sposób te paliwożerne lokomotywy mają przynosić przychody?
...