Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Ed, Eb, Db... można się pogubić
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Dostały dopuszczenie nawet te, które nie istnieją.
To dość ciekawe, biorąc pod uwagę, że każda modernizacja EU07-EP09 wymaga nowych dopuszczeń częściowych (np po zabudowie przetwornic statycznych).
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Widać w tym rękę PESY. Jak na niego spojrzałem to pierwsze co to pomyślałem "o, w końcu PESA zaczęła robić piętrowe EZT". Swoją drogą mogłoby to być ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza w wersji SZT.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 165
Liczba wątków: 15
Dołączył: 02.05.2013
Reputacja:
0
Koledzy, dlaczego przedziały agregatów po obu stronach dachu piętrusów PESY dla KM nie mają osłon? Czy nie są przewidziane? Czy ktoś dokładnie wie, co to za urządzenia po obu końcach dachu? HVAC, przetwornice, czy coś innego?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Gama 111Eb pojawi się na Trako, aktualnie w drodze do Gdańska.
Liczba postów: 558
Liczba wątków: 15
Dołączył: 09.12.2014
Reputacja:
4
Jest możliwość zestawienia zestawienia pociągu lok. spalinowy + 4 wagony środkowe + lok elektryczny? Można wtedy sterować spalinką z elektryka (w jednym kierunku) i elektrykiem z spalinki (w drugim)? To byłoby IDEALNE rozwiązanie na trasy typu linia zelektryfikowana -> linia niezelektryfikowana -> linia zelektryfikowana, często jeszcze ze zmianą kierunku.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Tego nie wiadomo, natomiast wiadomo że są lepsze rozwiązania takie jak EZT hybrydowe
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Do tego dojdzie jeszcze opłata za jazdę z taborem spalinowym na trasie zelektryfikowanej.
Według mnie nie opłacalne.
A technicznie? Nie słyszałem o takiej hybrydzie, a układ sterowania ukrotnionego muszą obsługiwać w tym samym standardzie obie lokomotywy. W Polsce nie ma takiego "kompletu"
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
sm31-131, Bombardier B82500 ma 2 silniki spalinowe MAN D2842 LE 606 o mocy 1324 KM i przekladnia elektryczna. Posiada cztery silniki na wozkach o mocy 1900 KW przystosowane do napiecia 25kV 50Hz 1,5kV
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
O.K. ale nie mówimy o czymś takim. Mówiąc o hybrydzie, miałem na myśli hybrydę lok spalinowy i elektryczny połączone razem sterowaniem. My mówimy o sytuacji w której puszczasz elektryka i spalinę jako osobne lokomotywy w sterowaniu ukrotnionym, to coś troszeczkę innego.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)