Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością.
Tak usprawiedliwia, nie rozumiem w czym Ci to przeszkadza. Kogoś to zmyli?
Liczba postów: 2 017
Liczba wątków: 166
Dołączył: 12.08.2010
Reputacja:
0
Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością.
Kolej jest dla pasażera a nie odwrotnie. Pominę już fakt, że te nowe wyświetlacze są bardzo słabo widoczne z dalszych odległości
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
rysiogeniusz napisał(a):Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością.
Kolej jest dla pasażera a nie odwrotnie. Pominę już fakt, że te nowe wyświetlacze są bardzo słabo widoczne z dalszych odległości
Dlatego napisałem, żeby owe tablice (czy wyświetlacze) były przy wejściu/zejściu na peron. Nie ma opcji, żeby ktoś przeszedł obok i nie mógł odczytać numeru peronu (niewidomych nie liczę).
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Poznanski_mech napisał(a):Gdzie takie coś widzisz na załączonym zdjęciu? Po odjeździe pociągu wszystko na wyświetlaczu jest wygaszane, wraz z numerem toru. No jak gdzie? Numer toru masz na wyświetlaczu i na tablicy stałej.
Funkcjonalności takiego rozwiązania brak i nie ma to nic wspólnego z właściwą informacją dla podróżnych. rysiogeniusz napisał(a):Kolej jest dla pasażera a nie odwrotnie. No i? Co to ma do rzeczy? Rozumiem, że nie masz nic przeciwko, by numer peronu umieszczać co 3 metry? Bo to takiego samego pokroju sytuacja. rysiogeniusz napisał(a):Pominę już fakt, że te nowe wyświetlacze są bardzo słabo widoczne z dalszych odległości Nie wszystkie. Te w Warszawie Wschodniej są bardzo dobrze widoczne z dalszych odległości.
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Mariusz W. napisał(a):No jak gdzie? Numer toru masz na wyświetlaczu i na tablicy stałej.
Funkcjonalności takiego rozwiązania brak i nie ma to nic wspólnego z właściwą informacją dla podróżnych. Ale przeczytaj mój post jeszcze raz. Po odjeździe pociągu wyświetlacz gaśnie, tym samym numer toru.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
No to po jaką parówkę on się pojawia na wyświetlaczu?
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Cytat:Rozumiem, że nie masz nic przeciwko, by numer peronu umieszczać co 3 metry? Bo to takiego samego pokroju sytuacja.
Tak właśnie powinno być, podałem Ci przykład z cywilizowanego kraju gdzie tabliczek z strzałkami jest nadmiar. Wniosek trudno się zgubić, trudno coś pomylić czy to tak trudno zrozumieć?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
KlimaT napisał(a):Przykro mi to stwierdzić, ale połowa ludzi korzystających z kolei jest tak tępa, że z papierowego rozkładu nie potrafią odczytać peronu, nie wspominając już o myleniu TLK z regionalnymi, bo to wyższa szkoła jazdy.
Ale co się dziwić, jak ludzie w telewizji ciągle słyszą PKP? I nie rozumieją tego, że nie ma już jednego przewoźnika. A tłumaczenie, że jakoś PKS od MPK umieją rozróżnić nic nie daje.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
A co do tego ma telewizja. Każdy z nas posiada jakieś IQ. Nie wolno zwalać wszystko na "czwartą władzę".
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Mariusz W. napisał(a):No to po jaką parówkę on się pojawia na wyświetlaczu? Ano po taką parówę że peron nie ma 10 metrów. Wyświetlaczów na peron jest kilka , kilkadziesiąt metrów dalej niekoniecznie będzie widać ta stałą tabliczkę i wejściu na peron.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd.
Zestawienia pociągów
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Poznanski_mech napisał(a):Ano po taką parówę że peron nie ma 10 metrów. Wyświetlaczów na peron jest kilka , kilkadziesiąt metrów dalej niekoniecznie będzie widać ta stałą tabliczkę i wejściu na peron. W Szczecinie dało się zamontować wyświetlacze o różnym układzie, w zależności od miejsca ustawienia. W Warszawie Wschodniej się nie dało?
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
pitagoras23 napisał(a):A co do tego ma telewizja. Każdy z nas posiada jakieś IQ.
Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział jaki wpływ mają media na kreowanie naszego świata.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Ogólnie się zgodzę, że tak. Ale to, że dziennikarze nie potrafią / nie chcą odróżniać przewoźników, tylko wszystko pakują do jednego worka zwanego PKP, nie zwalnia ludzi z inteligencji.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
pitagoras23, cóż ja mogę powiedzieć... Rację masz całkowitą, ale niestety ludźmi manipulować się da w łatwy sposób. A media opanowały to do perfekcji.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
pitagoras23 napisał(a):Ogólnie się zgodzę, że tak. Ale to, że dziennikarze nie potrafią / nie chcą odróżniać przewoźników, tylko wszystko pakują do jednego worka zwanego PKP, nie zwalnia ludzi z inteligencji.
Nie zapomnę jak dawno, dawno temu (ok. 4-5 lat temu) na TVP1 w wiadomościach był materiał o polskiej kolei. Na pewno chodziło o kolej pasażerską (najprawdopodobniej w kontekście spadających przewozów). To były czasy, gdy w Wiadomościach prowadzący robił wstęp do materiału, a obok niego była plansza nawiązująca do tematu (nie oglądam teraz TV, więc nie wiem, czy nadal tak jest). W każdym razie - materiał o kolei pasażerskiej, a na grafice piękny, zielony, pasażerski ;-) elektrowóz serii... ET42 :lol:
|