29.10.2014, 16:39
Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością.
Tak usprawiedliwia, nie rozumiem w czym Ci to przeszkadza. Kogoś to zmyli?
Koniec numerów peronów?
|
29.10.2014, 16:39
Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością. Tak usprawiedliwia, nie rozumiem w czym Ci to przeszkadza. Kogoś to zmyli?
29.10.2014, 16:54
Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością. Kolej jest dla pasażera a nie odwrotnie. Pominę już fakt, że te nowe wyświetlacze są bardzo słabo widoczne z dalszych odległości
29.10.2014, 18:49
rysiogeniusz napisał(a):Mariusz W. napisał(a):I to usprawiedliwia stawianie dwóch takich samych oznaczeń obok siebie? Przecież to nie ma nic wspólnego z funkcjonalnością. Dlatego napisałem, żeby owe tablice (czy wyświetlacze) były przy wejściu/zejściu na peron. Nie ma opcji, żeby ktoś przeszedł obok i nie mógł odczytać numeru peronu (niewidomych nie liczę).
29.10.2014, 19:35
Poznanski_mech napisał(a):Gdzie takie coś widzisz na załączonym zdjęciu? Po odjeździe pociągu wszystko na wyświetlaczu jest wygaszane, wraz z numerem toru.No jak gdzie? Numer toru masz na wyświetlaczu i na tablicy stałej. Funkcjonalności takiego rozwiązania brak i nie ma to nic wspólnego z właściwą informacją dla podróżnych. rysiogeniusz napisał(a):Kolej jest dla pasażera a nie odwrotnie.No i? Co to ma do rzeczy? Rozumiem, że nie masz nic przeciwko, by numer peronu umieszczać co 3 metry? Bo to takiego samego pokroju sytuacja. rysiogeniusz napisał(a):Pominę już fakt, że te nowe wyświetlacze są bardzo słabo widoczne z dalszych odległościNie wszystkie. Te w Warszawie Wschodniej są bardzo dobrze widoczne z dalszych odległości.
29.10.2014, 22:00
Mariusz W. napisał(a):No jak gdzie? Numer toru masz na wyświetlaczu i na tablicy stałej.Ale przeczytaj mój post jeszcze raz. Po odjeździe pociągu wyświetlacz gaśnie, tym samym numer toru.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
30.10.2014, 00:15
No to po jaką parówkę on się pojawia na wyświetlaczu?
30.10.2014, 06:04
Cytat:Rozumiem, że nie masz nic przeciwko, by numer peronu umieszczać co 3 metry? Bo to takiego samego pokroju sytuacja. Tak właśnie powinno być, podałem Ci przykład z cywilizowanego kraju gdzie tabliczek z strzałkami jest nadmiar. Wniosek trudno się zgubić, trudno coś pomylić czy to tak trudno zrozumieć?
30.10.2014, 09:52
KlimaT napisał(a):Przykro mi to stwierdzić, ale połowa ludzi korzystających z kolei jest tak tępa, że z papierowego rozkładu nie potrafią odczytać peronu, nie wspominając już o myleniu TLK z regionalnymi, bo to wyższa szkoła jazdy. Ale co się dziwić, jak ludzie w telewizji ciągle słyszą PKP? I nie rozumieją tego, że nie ma już jednego przewoźnika. A tłumaczenie, że jakoś PKS od MPK umieją rozróżnić nic nie daje.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
30.10.2014, 13:27
A co do tego ma telewizja. Każdy z nas posiada jakieś IQ. Nie wolno zwalać wszystko na "czwartą władzę".
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
30.10.2014, 13:55
Mariusz W. napisał(a):No to po jaką parówkę on się pojawia na wyświetlaczu?Ano po taką parówę że peron nie ma 10 metrów. Wyświetlaczów na peron jest kilka , kilkadziesiąt metrów dalej niekoniecznie będzie widać ta stałą tabliczkę i wejściu na peron.
Niech nas łączy honor i więź zawodowa!
Kiedyś zawód maszynisty to był szacunek, teraz wstyd. Zestawienia pociągów
30.10.2014, 15:45
Poznanski_mech napisał(a):Ano po taką parówę że peron nie ma 10 metrów. Wyświetlaczów na peron jest kilka , kilkadziesiąt metrów dalej niekoniecznie będzie widać ta stałą tabliczkę i wejściu na peron.W Szczecinie dało się zamontować wyświetlacze o różnym układzie, w zależności od miejsca ustawienia. W Warszawie Wschodniej się nie dało?
31.10.2014, 10:00
pitagoras23 napisał(a):A co do tego ma telewizja. Każdy z nas posiada jakieś IQ. Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział jaki wpływ mają media na kreowanie naszego świata.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
31.10.2014, 16:11
Ogólnie się zgodzę, że tak. Ale to, że dziennikarze nie potrafią / nie chcą odróżniać przewoźników, tylko wszystko pakują do jednego worka zwanego PKP, nie zwalnia ludzi z inteligencji.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
03.11.2014, 09:32
pitagoras23, cóż ja mogę powiedzieć... Rację masz całkowitą, ale niestety ludźmi manipulować się da w łatwy sposób. A media opanowały to do perfekcji.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
03.11.2014, 09:42
pitagoras23 napisał(a):Ogólnie się zgodzę, że tak. Ale to, że dziennikarze nie potrafią / nie chcą odróżniać przewoźników, tylko wszystko pakują do jednego worka zwanego PKP, nie zwalnia ludzi z inteligencji. Nie zapomnę jak dawno, dawno temu (ok. 4-5 lat temu) na TVP1 w wiadomościach był materiał o polskiej kolei. Na pewno chodziło o kolej pasażerską (najprawdopodobniej w kontekście spadających przewozów). To były czasy, gdy w Wiadomościach prowadzący robił wstęp do materiału, a obok niego była plansza nawiązująca do tematu (nie oglądam teraz TV, więc nie wiem, czy nadal tak jest). W każdym razie - materiał o kolei pasażerskiej, a na grafice piękny, zielony, pasażerski ;-) elektrowóz serii... ET42 :lol: |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dworzec Łódź Widzew. Rozpoczęła się budowa peronów | pitagoras23 | 10 | 7 912 |
07.11.2013, 21:23 Ostatni post: Urbi |
|
Poznań Główny - zmiana numeracji peronów? | milomil | 5 | 4 130 |
14.06.2012, 01:17 Ostatni post: TOMEKKOT |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |