Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Hm, przyznam że jestem bardzo zdziwiony tą informacją. Śląski 35WE jest praktycznie bez awaryjny, warszawskie Impulsy również nie źle sobie radzą chyba że mam błędne informacje.
Będąc w Warszawie pod koniec kwietnia (28 - Niedziela) na ternie zajezdni Szczęśliwice stały praktycznie wszystkie Impulsy za wyjątkiem 005 który był w trasie. Czyżby awarie?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
W niedzielę planowo mało który wyjeżdża na trasę SKMW. Jeżdżą wtedy ELFy planowo na S2 i S3 (tylko i wyłącznie ELFy), na S9 - co popadnie (ale już nic, bo S9 nie jeździ) i na S1 19We i 14We (pojedyncze) i jako dodatek 3-4 Impulsy. Ale generalnie długie składy w weekendy jak nie muszą - nie jeżdżą, a składy newagowskie głównie w weekendy mają przeglądy (Elfy zjeżdżają kolejno każdego prawie dnia do Mińska). Przynajmniej tak było.
Nie ma problemu spotkać Impulsa w Warszawie.
Nie słyszałem o większych problemach z przekształtnikami, choć ich oczywiście nie wykluczam.
Na początku były problemy z klimatyzacją, ale nie od strony zasilania, to na pewno.
Z problemami z napędem SKM miało do czynienia też i w ELFach... Dawniej było to częste zjawisko, obecnie bardzo sporadycznie, ale jednak czasem 1-2 wózki nie pracują, a raz to i trafiłem na taki, że 3 nie pracowały (jazda na jednym napędnym). Coś tam poprawili, bo ostatnio na prawdę jest to rzadkość.
Jeżeli faktycznie problem jest z przekształtnikami napędowymi/zasilania pokładowego, to pokaże się tam serwis Medcomu.
Liczba postów: 1 066
Liczba wątków: 3
Dołączył: 26.03.2011
Reputacja:
0
Ale ta statystyka KŚ to śmiech na sali.
Pozdrawiam ;-)
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Masz jakąś fotkę czy coś na potwierdzenie, że 005 też przyjechał? Bo jeszcze 6 maja był pomalowanym szkieletem...
Liczba postów: 58
Liczba wątków: 2
Dołączył: 28.12.2012
Reputacja:
0
Ja mam fotki. W środę stał już w Legnicy w towarzystwie 003 i 004.
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Coś im czarny pas w pierwszym członie niezbyt gładko wyszedł :-P
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
W TVN Turbo w tym tygodniu było również coś o Gryffinie, ale osobiście nie widziałem. Ktoś tam złapał, może będzie na YT.
Liczba postów: 2 555
Liczba wątków: 134
Dołączył: 15.03.2011
Reputacja:
0
Czas na moją opinię o tym wynalazku. Jechałem wcześniej „Impulsami” w SKM Warszawa, ale dopiero w KD mogłem sprawdzić jak się jedzie nimi 160 km/h. Jechałem 31WE-005.
Mnóstwo błędów typu dziecięcego. Ktoś pomyślał, wymyślił, ale nie sprawdził jak to wygląda w praktyce.
Wieszaki na rowery zrobione tak, że w pojedynkę nie można zawiesić roweru, bo trzeba przytrzymać część ruchomą wieszaka.
Poduszka oparcia dla miejsca wózkersa nie wiem czemu ma służyć, chyba czyszczeniu kół. Windy mało praktyczne, coś w stylu EN57-20xx, czyli rozkładanie zajmuje z dobre 10 minut. Niepotrzebnie są one obudowane, a obudowa zamykana aż na 3 kwadraty (dla porównania, w EN57-20xx obudowy są zamykane tylko na 1 kwadrat. W efekcie wsiadanie wózkersa z pomocą windy spowodowałoby opóźnienie 10-15 minut, a przez to całe 160 km/h idzie w kit. ;-)
Nie działało głosowe zapowiadanie przystanków/stacji. Podobnie z wyświetlaniem kolejnych przystanków/stacji – wyświetlały tylko końcową.
Ładnie wyciszony, ale efekt psuły bardzo głośne nawiewy klimatyzacji.
Internet bezprzewodowy na początku nie działał, ale było to zapewne spowodowane słabym zasięgiem Plusa. Po ustabilizowaniu się zasięgu internet zaskoczył. Zaletą jest jego istnienie w 31WE, wadą że nie ma usługi przełączenia na sieć o najlepszym zasięgu. Tam gdzie nie ma zasięgu Plusa, nie ma też internetu bezprzewodowego.
Reasumując, 160 km/h i internet bezprzewodowy w pociągu osobowym jak i powiew nowości robią bardzo dobre wrażenie, ale ogólnie to dupy nie urywa.