Liczba postów: 1 830
Liczba wątków: 27
Dołączył: 13.06.2010
Reputacja:
0
Bronek kombinuje ile może, w tym wypadku chodzi pewnie o inne naciski na szyny chodzi lub samą moc lokomotywy. Zwykła kartka i to jeszcze przyklejone na taśmę... Porąbane :]
ELFy dla KM mają dziwacznie oznaczona serię, nie znajduje się ona na czole tylko z boku nad zgarniaczem.
Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Ja myślałem że niskie numery eu07 miły oznaczenie 4E. Bo to 3E to mi się kojarzy z et21. No ale cóż każdy se może nazwać lokomotywę jak chce.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
A co ma oznaczaæ to E na koñcu? Extra? Eeeeee?
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
W PLK potrzebne to do tego, aby wiedzieć, która maszyna ma jaki nacisk na oś...
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Najwyraźniej tym w PLK się w głowie poprzewracało, trudno wykonać sobie zwykłą tabelkę z naciskami osi dla każdego typu. Ja również pracuje, również ma do czynienia z rożnymi symbolami, ale pewnych rzeczy trzeba się nauczyć.
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
A patrzcie, że dawniej E oznaczało, że pojazd współpracuje z urządzeniami srk... Rozumiem, że teraz wszystkie siódemki dostaną literkę E. Te 3E z Lokomotivu też?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL