27.05.2011, 21:53
Cytat:To pierwsza tak szeroko zakrojona modernizacja lokomotywy w Polsce (mam rację?),
W sensie, że taka super nowa?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
EU07A - asynchroniczna siódemka
|
27.05.2011, 21:53
Cytat:To pierwsza tak szeroko zakrojona modernizacja lokomotywy w Polsce (mam rację?), W sensie, że taka super nowa?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
27.05.2011, 22:01
W sensie, że chyba po raz pierwszy modernizuje się starą lokomotywę wprowadzając tyle zmian w jej budowie. Wiem - była też modernizacja SM42, ST45 ale ta wydaje mi się na najszerzej zakrojoną.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
27.05.2011, 22:05
Rzeczywiście, tu też było szeroko. Nie zmienia to jednak faktu, że czekam z niecierpliwością na EU07A w akcji w Węglewie - mam nadzieję, że jutro wypuszczą ją na tor.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
28.05.2011, 10:28
Kryniczanin napisał(a):Oj pytanie nr 1 czyli niezawodność. Bo pytanie nr - wygląd - dramat. Co w tym wyglądzie dramatycznego?
28.05.2011, 12:14
Ale czy wygląd jest aż tak ważny? To ma dobrze jeździć, w końcu silniki asynchroniczne w lokomotywach używanych w Polsce do prowadzenia pociągów pasażerskich to rzadkość. Ja bym się bardziej skupił na parametrach technicznych.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
28.05.2011, 12:21
Son., po raz kolejny zauważam, że co nowe (odnowione), to zaraz większości się nie podoba. Taki mały standardzik.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
28.05.2011, 12:36
Jest kolejne zdjęcie, tym razem z OGK:
http://www.ogk.cal.pl/details.php?image ... ie6dg3uir5 Jedyne, co ludzie piszą, to że brzydka - widzę, że nic bardziej merytorycznego nikt nie jest w stanie z siebie wykrzesać.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
01.06.2011, 11:39
Są zdjęcia z toru doświadczalnego:
http://rail.phototrans.eu/14,55165,0.html http://rail.phototrans.eu/14,55164,0.html Lokomotywa wczoraj opuściła tor kończąc testy. Wrażenia obserwatorów dobre - wygląda na żywo całkiem nieźle, ma imponujący start, przyjemnie "huczy" - o własnościach biegowych na razie nic nie wiadomo.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
01.06.2011, 22:14
Volenti non fit iniuria
02.06.2011, 04:52
W założeniach lokomotywa ta miała osiągać prędkość 140 km/h. Tymczasem na liczniku czerwony trójkąt umiejscowiony jest przy prędkości 160 km/h. Czyżby ten potwór był naprawdę szybki?
http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=9 Proponuję ksywę "tofik". ;-)
02.06.2011, 09:03
I nagle zaczyna się podobać?
Te światła (diody?) wyglądają naprawdę sympatycznie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
02.06.2011, 10:16
Ergonomia i wygląd pulpitu wpływa znacząco na jakość pracy mechanika, więc przynajmniej w tej kwestii ZNTK Oleśnica spisały się całkiem nieźle. Niewprawne oko mogłoby pomylić pulpit z pulpitem ES64U4 ;-)
O co chodzi w komunikacie "brak zezwolenia na jazdę", który widać na monitorze? Skojarzyłem to od razu z sygnalizacją kabinową, ale to zapewne nie o to chodzi.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
02.06.2011, 10:29
mikrobart napisał(a):O co chodzi w komunikacie "brak zezwolenia na jazdę", który widać na monitorze? Skojarzyłem to od razu z sygnalizacją kabinową, ale to zapewne nie o to chodzi.To nie sygnalizacja. Nie ma zezwolenia na jazdę chociażby dlatego że jak widać lokomotywa nie jest odhamowana.
02.06.2011, 10:39
Kryniczanin, no oczywiście, ale ja ślepo zakładam, że mechanik jednak więcej będzie siedział za pulpitem niż grzebał w maszynowni.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
EU07A-494 i EU07A-533 | michasio115 | 0 | 3 301 |
25.08.2013, 19:44 Ostatni post: michasio115 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
13 gości |