Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07A - asynchroniczna siódemka
#46
Cytat:To pierwsza tak szeroko zakrojona modernizacja lokomotywy w Polsce (mam rację?),

W sensie, że taka super nowa?
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#47
W sensie, że chyba po raz pierwszy modernizuje się starą lokomotywę wprowadzając tyle zmian w jej budowie. Wiem - była też modernizacja SM42, ST45 ale ta wydaje mi się na najszerzej zakrojoną.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#48
Jeszcze ST44 na 301Da o ile dobrze pamiętam.
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#49
Rzeczywiście, tu też było szeroko. Nie zmienia to jednak faktu, że czekam z niecierpliwością na EU07A w akcji w Węglewie - mam nadzieję, że jutro wypuszczą ją na tor.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#50
Kryniczanin napisał(a):Oj pytanie nr 1 czyli niezawodność. Bo pytanie nr - wygląd - dramat.

Co w tym wyglądzie dramatycznego?
Odpowiedz

#51
Ale czy wygląd jest aż tak ważny? To ma dobrze jeździć, w końcu silniki asynchroniczne w lokomotywach używanych w Polsce do prowadzenia pociągów pasażerskich to rzadkość. Ja bym się bardziej skupił na parametrach technicznych.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#52
Son., po raz kolejny zauważam, że co nowe (odnowione), to zaraz większości się nie podoba. Taki mały standardzik.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#53
Jest kolejne zdjęcie, tym razem z OGK:
http://www.ogk.cal.pl/details.php?image ... ie6dg3uir5

Jedyne, co ludzie piszą, to że brzydka - widzę, że nic bardziej merytorycznego nikt nie jest w stanie z siebie wykrzesać.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#54
Są zdjęcia z toru doświadczalnego:
http://rail.phototrans.eu/14,55165,0.html
http://rail.phototrans.eu/14,55164,0.html

Lokomotywa wczoraj opuściła tor kończąc testy. Wrażenia obserwatorów dobre - wygląda na żywo całkiem nieźle, ma imponujący start, przyjemnie "huczy" - o własnościach biegowych na razie nic nie wiadomo.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#55
Pulpit owej maszyny oceniam jako rewelacyjny.

[Obrazek: 05034896976902681742_thumb.jpg]
[Obrazek: 57055022182876281409_thumb.jpg]
Źródło: GMFK
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#56
W założeniach lokomotywa ta miała osiągać prędkość 140 km/h. Tymczasem na liczniku czerwony trójkąt umiejscowiony jest przy prędkości 160 km/h. Czyżby ten potwór był naprawdę szybki?

http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... at=0&pos=9

Proponuję ksywę "tofik". ;-)
Odpowiedz

#57
I nagle zaczyna się podobać?

Te światła (diody?) wyglądają naprawdę sympatycznie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#58
Ergonomia i wygląd pulpitu wpływa znacząco na jakość pracy mechanika, więc przynajmniej w tej kwestii ZNTK Oleśnica spisały się całkiem nieźle. Niewprawne oko mogłoby pomylić pulpit z pulpitem ES64U4 ;-)

O co chodzi w komunikacie "brak zezwolenia na jazdę", który widać na monitorze? Skojarzyłem to od razu z sygnalizacją kabinową, ale to zapewne nie o to chodzi.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#59
mikrobart napisał(a):O co chodzi w komunikacie "brak zezwolenia na jazdę", który widać na monitorze? Skojarzyłem to od razu z sygnalizacją kabinową, ale to zapewne nie o to chodzi.
To nie sygnalizacja. Nie ma zezwolenia na jazdę chociażby dlatego że jak widać lokomotywa nie jest odhamowana.
Odpowiedz

#60
Kryniczanin, no oczywiście, ale ja ślepo zakładam, że mechanik jednak więcej będzie siedział za pulpitem niż grzebał w maszynowni.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU07A-494 i EU07A-533 michasio115 0 3 300 25.08.2013, 19:44
Ostatni post: michasio115

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.