Liczba postów: 756
Liczba wątków: 4
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Nom jasne tylko jak coś się stanie na szlaku to go zablokuje. A w starej coś można podeprzeć coś na krótko zrobić i dowleczemy się do najbliższej stacji.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
MichałŁ, Brawo, idąc twoim tokiem rozumowania najlepiej jest wrócić do parowozów. Poza tym dlaczego mówimy o tym co się stanie jak się zepsuje? W lokomotywie chodzi o to żeby była niezawodna, a nie aby było ją łatwo przetoczyć jak się rozklekocze.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
MichalŁ ma po części rację - oczywiście, każda lokomotywa nie ma się prawa zepsuć, jednak jak dobrze wiemy psują się wszystkie i ważne jest to, żeby taka awaria nie powodowała paraliżu na szlaku - oczekiwanie na serwis może do takiej sytuacji doprowadzić.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Jeżeli sieć serwisowania będzie dobrze funkcjonować to nie będzie dochodzić do różnych cudów.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
To w jaki sposób ma przechodziæ do drugiej kabiny? Za ka¿dym razem ma wyj¶æ z lokomotywy i wej¶æ drugimi drzwiami? W przypadku tej lokomotywy to by musia³ biegaæ doko³a.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
To jak wygląda droga ewakuacji? W biegu wyskakuje z lokomotywy?