Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07A - asynchroniczna siódemka
#61
mikrobart napisał(a):zakładam, że mechanik jednak więcej będzie siedział za pulpitem niż grzebał w maszynowni.

O ile w ogóle jest możliwość grzebania w elektryce na szlaku, w przypadku awarii.

Np. w FPL-owskich class-ach w przypadku awarii mechanik nie ma ani możliwości, ani tym bardziej prawa grzebania w lokomotywie w przypadku awarii. Trzeba koniecznie czekać na serwis.
Maszynista-stażysta 
Odpowiedz

#62
przem710 napisał(a):W założeniach lokomotywa ta miała osiągać prędkość 140 km/h. Tymczasem na liczniku czerwony trójkąt umiejscowiony jest przy prędkości 160 km/h. Czyżby ten potwór był naprawdę szybki?

Powtarzam: osiągać może i 200 na godzinę, ale pytanie - na ile będzie to spokojna jazda. Od tego zależy między innymi wydanie dopuszczenia na taką prędkość.
Dziewiątką też 180-200 da się pojechać (ze składem wolniej oczywiście), ale nikt nie myśli, żeby podwyższać jej dopuszczalną.

O grzebaniu zapomnijcie. Tego rodzaju lokomotywy są zbyt złożone, żeby się uczyć znaczenia kilkuset przekaźników, które mogą wpłynąć na jazdę. Poza tym zasilanie z przekształtników - tam, poza serwisem, nikt nie ma czego szukać. To samo w przetwornicy.
Padnie - nie ma jazdy, nie ma podpierania czegokolwiek.
Odpowiedz

#63
Kryniczanin napisał(a):DamianT, Pulpit to maleńki element który bardzo mało znaczy. Polonez Atu Plus też miał ładną deskę rozdzielczą w europejskim stylu a technicznie nie spełniał współczesnych norm.


Ale ja pisałem o wyglądzie zewnętrznym Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#64
Alexej napisał(a):Np. w FPL-owskich class-ach w przypadku awarii mechanik nie ma ani możliwości, ani tym bardziej prawa grzebania w lokomotywie w przypadku awarii. Trzeba koniecznie czekać na serwis.

No, przynajmniej mechanik z niczym się nie pierdzieli, Przylatuje serwis szkolony na Wyspach stuk puk i lokomotywa już jest cycuś glancuś.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#65
Nom jasne tylko jak coś się stanie na szlaku to go zablokuje. A w starej coś można podeprzeć coś na krótko zrobić i dowleczemy się do najbliższej stacji.
Odpowiedz

#66
MichałŁ, Brawo, idąc twoim tokiem rozumowania najlepiej jest wrócić do parowozów. Poza tym dlaczego mówimy o tym co się stanie jak się zepsuje? W lokomotywie chodzi o to żeby była niezawodna, a nie aby było ją łatwo przetoczyć jak się rozklekocze.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#67
MichalŁ ma po części rację - oczywiście, każda lokomotywa nie ma się prawa zepsuć, jednak jak dobrze wiemy psują się wszystkie i ważne jest to, żeby taka awaria nie powodowała paraliżu na szlaku - oczekiwanie na serwis może do takiej sytuacji doprowadzić.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#68
Jeżeli sieć serwisowania będzie dobrze funkcjonować to nie będzie dochodzić do różnych cudów.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#69
mikrobart napisał(a):żeby taka awaria nie powodowała paraliżu na szlaku - oczekiwanie na serwis może do takiej sytuacji doprowadzić.

Od tego powinna być rezerwa taborowa,żeby można było ściągnąć ze szlaku takiego "trupa" i na spokojnie naprawić go na szopie,a nie,że stoi lokomotywa, mechanik siedzi w maszynowni coś grzebiąc, a ile to potrwa...nie wiadomo.
Z resztą, takie naprawy "na patenty" często potrafią tylko pogorszyć sprawę.
Maszynista-stażysta 
Odpowiedz

#70
Warto wspomnieć o zamianie lusterek na kamery.

[Obrazek: 83340780182224016191_thumb.jpg]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#71
Cytat:Od tego powinna być rezerwa taborowa
Zafundujesz?

A czy nie jest tak, że mechanik w pojedynkę nie może wejść do przedziału maszynowego?
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#72
To w jaki sposób ma przechodziæ do drugiej kabiny? Za ka¿dym razem ma wyj¶æ z lokomotywy i wej¶æ drugimi drzwiami? W przypadku tej lokomotywy to by musia³ biegaæ doko³a.
Odpowiedz

#73
To jak wygląda droga ewakuacji? W biegu wyskakuje z lokomotywy?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#74
MichałŁ napisał(a):Nom jasne tylko jak coś się stanie na szlaku to go zablokuje. A w starej coś można podeprzeć coś na krótko zrobić i dowleczemy się do najbliższej stacji.

Gdyby każdy myślał w ten sposób, nie byłoby traxxów, husarzy itp. Czasy się zmieniają technika się zmienia, maszynista ma być maszynistą a nie mechanikiem, o tego jest wyspecjalizowany personel. Kiedyś malucha sam naprawiłeś, a napraw dziś nowe audi.
Odpowiedz

#75
EU07A wraca do ZNTK Oleśnica:
http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php? ... 0&uid=1092
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU07A-494 i EU07A-533 michasio115 0 3 300 25.08.2013, 19:44
Ostatni post: michasio115

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.