09.09.2011, 15:11
No właśnie nic nadzwyczajnego i w przypadku Newagu to wada, tym bardziej że poprzednia wizka przedstawiała naprawdę wyróżniający się projekt i tego najbardziej szkoda.
[Newag] 35WE Impuls
|
09.09.2011, 15:11
No właśnie nic nadzwyczajnego i w przypadku Newagu to wada, tym bardziej że poprzednia wizka przedstawiała naprawdę wyróżniający się projekt i tego najbardziej szkoda.
09.09.2011, 15:14
Technolodzy od produkcji elementów z tworzyw sztucznych nie lubi± skomplikowanych kszta³tów, a je¶li ju¿ musz± je polubiæ to cena za matrycê z pewno¶ci± odstraszy³a Newag. To jest dok³adnie tak jak z samochodami, nie wszystko to co wymy¶l± designerzy pójdzie do produkcji ze wzglêdu na koszty i skomplikowany monta¿/eksploatacje.
09.09.2011, 15:28
Nowa wersja też ma skomplikowane przetłoczenia...
09.09.2011, 20:34
Tak na marginesie, czoło wygląda trochę chyba podobnie do pewnego projektu, który upadł, a należał do Mińska Mazowieckiego. Ale może mi się tylko wydaje.
12.09.2011, 08:57
A może chodzi o próbę unifikacji wyglądu taboru?
W Nottingham, w którym spędziłem ostatnie parę lat, komunikacja miejska korzysta z autobusów szwedzkiej Scanii i pomimo tego, że design producenta zmienił się na przestrzeni lat, to przy nowych zamówieniach NCT (największy, lokalny operator) zawsze prosi o starsze pudło aby pasowało wyglądem do już istniejącej floty. Oczywiście wnętrze jak najbardziej nowe i bardziej komfortowe, ale z zewnątrz to samo. Biorąc pod uwagę fakt, że operatorów jest kilku taka unifikacja pomaga w identyfikacji odpowiedniego przewoźnika. Oczywiście istnieje jeszcze odpowiednie malowanie, które w przypadku SKM jest jednolite, a w przypadku wspomnianych autobusów inne w zależności od linii, ale jak widać w Polsce ludzie i tak mają duże problemy z wyborem odpowiedniego pociągu.
12.09.2011, 11:47
Raczej nie, one są co najwyżej podobne, zero unifikacji. Projekt ZNTK MM ledwo pamiętam, ale i tak 35WE najbliżej ma do 14WE.
19.11.2011, 14:43
Budowa ruszyła. Jak na razie mamy ostoję i ramy wózków:
http://www.rynek-kolejowy.pl/28841/35WE ... udowie.htm
Volenti non fit iniuria
21.02.2012, 14:52
http://www.rynek-kolejowy.pl/31015/35WE ... djecia.htm
Na testy wyjedzie dopiero pod koniec marca czyli z dwumiesięcznym poślizgiem. Raczej na Euro nie zdążą z dopuszczeniem...
22.03.2012, 23:01
http://infokolej.pl/album_comment.php?pic_id=4465
Trzeba przyznać, że wyszedł na prawdę ładnie. Zwróćcie też uwagę na różnicę w wielkości szyby czołowej pomiędzy dwoma pojazdami.
Volenti non fit iniuria
22.03.2012, 23:05
Link niezbyt działa. Lepszy tu:
http://infokolej.pl/album_comment.php?pic_id=4465 Wg mnie do 19WE się nawet nie umywa, wygląda dość szpetnie.
23.03.2012, 05:48
19WE zdecydowanie prezentuje się lepiej, zostawia w tyle zarówno 35WE jak i Elfy.
23.03.2012, 12:18
Kwestia gustu. Mnie ogólnie podobają się nowocześnie wyglądające składy. Fajnie, że są kolejne.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
23.03.2012, 12:54
Mi podoba się jedynie ta szeroka szyba. A resztę ocenię jak zobaczę na żywo.
01.04.2012, 15:47
01.04.2012, 19:29
Nie wiem co napisać, szok :-O Mnie powala na kolana! Brawo NEWAG!
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
45WE - pięcioczłonowy Impuls | pitagoras23 | 39 | 19 331 |
19.12.2016, 11:09 Ostatni post: Afrika Bambaataa |
|
Newag - Vulcano | lolingpl | 15 | 8 418 |
23.05.2016, 21:10 Ostatni post: erap2 |
|
[Newag] 39WE WKD | Dominik Piotrowicz | 11 | 6 561 |
05.03.2016, 18:15 Ostatni post: thorgi |
|
Newag 222M | TOMEKKOT | 35 | 20 708 |
30.01.2014, 06:10 Ostatni post: przem710 |
|
Impuls 36WE-001 | pitagoras23 | 17 | 10 509 |
19.12.2013, 13:50 Ostatni post: pepe |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |