Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newag] 35WE Impuls
#46
dominik07317 napisał(a):Czyżby ten pierwszy monitorek od lewej to ekran od systemu ECTS?
Monitorek dzy dziura na monitor? Wink SKM wymagało, zby byłą możliwość montażu ETCS.
Odpowiedz

#47
Jeżeli Newag trzymał się UIC 612-0, to po lewo mamy elektroniczny rozkład jazdy.
Ekrany ERTMSu mają być na wprost oczu maszynisty, po prawo diagnostyczny. Oczywiście tymczasowo, jak nie ma ERTMS, środkowy może służyć jako diagnostyczny z prędkościomierzem etc...
Odpowiedz

#48
Wygląda na to że druga jednostka 35WE już prawie gotowa.

http://www.tm7.pl/cpg1418/displayimage. ... t=0&pos=31
Odpowiedz

#49
Kurier kolejowy napisał(a):Już w maju pierwsze 35WE dotrą do SKM

Pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne Impuls trafią do stołecznej SKM pod koniec tego miesiąca. Pojazdy przeszły pomyślnie wszystkie testy w Instytucie Kolejnictwa.


- Zgodnie z umową dwie sztuki 35WE zostaną przekazane SKM pod koniec maja – mówi Józef Michalik, dyrektor marketingu Newag S.A. – Docelowo w następnych miesiącach szeregi spółki zasili sześć nowych pojazdów.

Konkretna data oddania dwóch pierwszych maszyn nie jest jeszcze znana. Jak poinformowała nas warszawska SKM, nie wyznaczono jeszcze konkretnego dnia odbioru pierwszej partii zamówienia. Wiadomo natomiast, że kolejne cztery 35WE Newag wraz z Millenium Leasing planują oddać do lipca br.

Zakończył się już także ostatni etap testowania pociągów w Instytucie Kolejnictwa. - Wynik testów jest pozytywny, nie stwierdziliśmy żadnych usterek – informuje Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w IK. – Właśnie rozpoczął się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu w UTK.
[Obrazek: 35we_newag_ns2.jpg]
[Obrazek: 35we_newag_ns1.jpg]
Fot. Newag S.A.
Odpowiedz

#50
Cytat:35WE jest nowoczesny

Generalnie, pojazdy 35WE wyprodukowane przez firmę Newag z Nowego Sącza przeszły komplet testów niezbędnych do dopuszczenia ich do użytku. W ramach badań wykonano testy na stanowiskach stacjonarnych w Instytucie Kolejnictwa w Warszawie oraz jazdy badawcze na Torze doświadczalnym w Żmigrodzie, a następnie po torach PKP PLK. Podczas testów pojazd przejechał około 2 tys. km osiągając prędkość maksymalną 176 km/h.

Badania obejmowały sprawdzenie wszystkich cech pojazdu odpowiadających za bezpieczną eksploatację. Sprawdzono m.in. układ hamulcowy, układ biegowy, urządzenia energo-elektroniczne i elektryczne oraz współpracę pojazdu z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie próby zakończyły się pomyślnie. Urząd Transportu Kolejowego wydał świadectwo dopuszczenia tego typu pojazdu zezwalające na rozpoczęcie przez przewoźnika eksploatacji nadzorowanej pojazdu. Oznacza to, że mogę być one eksploatowane na liniach kolejowych z pasażerami.

Są to nowoczesne, bardzo komfortowe pojazdy, które spełniają obecne wymagania podróżnych oraz użytkownika.

Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w Zakładzie Pojazdów Szynowych Instytutu Kolejnictwa
http://kurierkolejowy.eu/opinie/521/35W ... zesny.html
Odpowiedz

#51
Im szybciej wyjadą w trasy - tym lepiej. SKM po otwarciu lotniskowych ma się gorzej. Na S1 zdarzają się pojedyncze 14We, co jest w szczycie po prostu zupełnie niewystarczające.
Odpowiedz

#52
Oba pierwsze 35WE są już w Warszawie na odbiorach.
Odpowiedz

#53
http://transportszynowy.pl/galeria35we.php

Mała galeryjka 35WE. Co ważne, są też fotki wnętrza.
Odpowiedz

#54
Impuls już w ruchu planowym.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... erami.html
Odpowiedz

#55
http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/389

Fotorelacja Rynku Kolejowego. Podobno komfort jazdy mniej więcej jak w Elfie, ale lepiej wykonane wnętrze.
Odpowiedz

#56
Kolejny 35WE widziany w drodze do stolicy.
Odpowiedz

#57
Ja bym powiedział, że komfort wyższy niż w ELFie, a wykonanie podobne (wcale nie takie super, ale zobaczymy co będzie po przejechaniu powiedzmy 100tys km => wtedy obudzą się wszystkie luźne elementy, jak w pozostałych znanych mi pojazdach poza piętrusami Bombardiera i Flirtami).
Odpowiedz

#58
Sprzęg i absorbery w 35WE:

[Obrazek: fpeemm.jpg]

[ Dodano: 2012-06-14, 23:56 ]
W porównaniu do wielu innych pojazdów w 35WE pomocnik maszynisty ma do dyspozycji równie wygodny fotel co maszynista.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#59
Sam absorbent (ostatnio temat modny) wygląda w tym przypadku mniej więcej tak:
[Obrazek: img4089e.th.jpg]

Na zdjęciu powyżej jest widoczny kawałek za sprzęgiem.
Na zdjęciach z wypadku ELFa pod Tychami jest widoczny taki absorbent uszkodzony.
Odpowiedz

#60
Trzeci 35WE już w stolicy, drugi wczoraj został odebrany, dziś zaczyna służbę.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  45WE - pięcioczłonowy Impuls pitagoras23 39 18 816 19.12.2016, 11:09
Ostatni post: Afrika Bambaataa
  Newag - Vulcano lolingpl 15 8 160 23.05.2016, 21:10
Ostatni post: erap2
  [Newag] 39WE WKD Dominik Piotrowicz 11 6 400 05.03.2016, 18:15
Ostatni post: thorgi
  Newag 222M TOMEKKOT 35 20 105 30.01.2014, 06:10
Ostatni post: przem710
  Impuls 36WE-001 pitagoras23 17 10 231 19.12.2013, 13:50
Ostatni post: pepe

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.