Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót ET42
#31
Ostatnio widziałem je w lokomotywowni w Rybniki. Swego czasu tam parę sztuk stacjonowało. Jakiś czas temu zniknęły, ale parę dni temu widziano je znowu ;-) Oby tak dalej
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#32
Kolejny rusek powrócił do ruchu, a mianowicie 038:
http://zsk-galeria.cba.pl/albums/userpi ... 0-2011.JPG
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#33
Co to za lokomotywownia?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#34
Tarnowskie Góry
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#35
No to ile ich już będzie?. Poproszę numerki.
Odpowiedz

#36
001, 023, 027, 030, 038, 041, 047, 050 a w najbliższym czasie 025
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#37
Uwielbiam politykę Cargo. Widać siódemek brak, byki na IR, więc trzeba użyć to co miało zostać zniszczone
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#38
Ostrowianin, Nikt nie powiedział, że ET42 miały iść na żyletki, one były odstawione do rezerwy, a z racji na dzisiejsze braki lokomotyw (ET41) zdolnych do obsługi najcięższych składów przyszła okazja aby je wskrzesić.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#39
I bardzo dobrze :-D To miły widok. Fajnie byłoby jeszcze zobaczyć EP05 gdzieś na szlaku... ;-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz

#40
Ostrowianin napisał(a):Uwielbiam politykę Cargo. Widać siódemek brak, byki na IR, więc trzeba użyć to co miało zostać zniszczone

W Cargo nie brakuje lokomotyw, wręcz przeciwnie jest ich naddatek. Przyczynę uruchomienia serii ET42 podał Tomek. Mają obsługiwać najcięższe pociągi do elektrowni w Opolu.
Odpowiedz

#41
Oraz na węglówce. Gdzieś którąś niedawno widziałem. Chyba w Zajączkowie Tczewskim.
Bardzo dobrze, że jeździ ich coraz więcej.
Odpowiedz

#42
Cinek napisał(a):Fajnie byłoby jeszcze zobaczyć EP05 gdzieś na szlaku... ;-)
Na to już szans nie ma. Ale może jeszcze ET40 uda się wskrzesić?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#43
No to teraz mnie zaskoczyłeś. Jeszcze ich nie wiedziałem u siebie.
Odpowiedz

#44
Na razie wszystkie stoją cały czas w Tarnowskich Górach, tylko, ze co tamtędy przejeżdżam to w innym miejscu Wink

A co do ET42 to już widziałem dwie sztuki: 023 w Opolu i 050 na lokomotywowni w Rybniku.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#45
W Rybniku ze 3 lata temu doś sporo ich stacjonowało... Potem gdzieś przepadły. Ale teraz znowu tam jedną widziałem. A tak na marginesie ciekawe, czy ET40 także kiedyś wyjedzie na szlaki, skoro 05 jest to nie możliwe...
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania :))
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 11 536 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz
  ET42 Gżągal 2 5 303 26.12.2011, 21:39
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.