Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót ET42
#76
Witam.
Nie dalej jak tydzień temu widziałem w Strzelcach Opolskich ET42 - 050 a parę godzin później ET42-029. Obie loko ciągnęły ok. 40 wagonowe składy z węglem w stronę Opola. Pewnie do elektrowni. Co to był za widok! Akurat rozpędzały się po wyjeździe ze stacji. Czuć było ich moc. Potęga. Szkoda, że nie miałem aparatu foto bo rzadki to widok. Dwa czapajewy w jeden dzień, co za radość...
Odpowiedz

#77
ET42-038 złapana w okolicach Kedzierzyna

Odpowiedz

#78
Po odbytej naprawie rewizyjnej ET42-48 otrzymał niebieskie barwy PKP Cargo

http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1219
Odpowiedz

#79
W końcu moje ulubione loki zaczynają wracać powoli do dalszej służby! Ma nadzieję, że ktoś zadba o to, by dalej śmigały, bo są potrzebne.
mateusz19pila <-- oficjalny kanał na YT!!!!!!!!!
http://www.digart.pl/centrum/digarty.html <-- Digart
http://www.garnek.pl/matey24/a <-- Garnek!
Odpowiedz

#80
Ile ET42 jest w malowaniu PKP Cargo?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#81
mikrobart, Jak na razie ja słyszałem tylko o jednym.
Na pierwszy rzut oka skojarzył mi się z SUGiem. (SUG-Stacjnorane urządzenie grzewcze)
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#82
Wygląda całkiem sympatycznie w tych niebieskich barwach.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#83
Tak, cieszy oko, zresztą malowanie Cargo zaliczam do udanych. Macie informacje ile ET42 przechodzi rewizję?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#84
Dzisiaj ET42-48 przeszedł jazdę próbną

http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1220

Kolejną maszyną na rewizji będzie ET42-049
Odpowiedz

#85
Czy ktoś wie czy będą jeździły na trasie Bydgoszcz-Gdańsk? Swego czasu widywałem kilka dziennie, jak zasuwały z węglem. Od dłuższego czasu ani widu, ani słychu
Odpowiedz

#86
Jak przeszkolą maszynistów, póki co nie ma takich planów.
Odpowiedz

#87
Mam jeszcze takie pytanie, czy Związek Radziecki wyprodukował serię 50 sztuk dla Polski i na tym koniec? Czy może jeszcze jakiś inny kraj ,,bloku wschodniego"(a może nie tylko) korzystał z tego ustrojstwa? Pytanie nie dotyczy protoplastów ET42 czyli WŁ10 i 11
Odpowiedz

#88
Z tego co wiem ET42 był tylko dla Polski. Jest tu spec od "ruskiego" taboru, Michał wzywamy do tablicy ;-)
Odpowiedz

#89
No niestety elektrowóz ET42 jest tylko w Polsce. I ma sporo różnic względem WŁ10 i WŁ 11. Oprócz dostosowania do normalnotorowej skrajni, dostosowano napięcie sterujące do polskich standardów. W ET42 mamy 110V w Rosji powszechne jest 64V, czyli nie przełożymy Ruskich styczników bez przewijania cewek inny jest też układ pulpitu w stosunku do pierwowzoru.
W Rosji możemy spotkać elektrowozy podobne ale tylko z kształtu do ET42 czyli WŁ15 (3kV DC) i WŁ85 (25kV AC)

Poza Rosją w Finlandi Sr1 http://parovoz.com/newgallery/pg_view.p ... RU#picture Ale to też tylko kształt budy podobny gdyż elektrowóz jest na 25kV AC
Odpowiedz

#90
mcMelon napisał(a):Czy ktoś wie czy będą jeździły na trasie Bydgoszcz-Gdańsk? Swego czasu widywałem kilka dziennie, jak zasuwały z węglem. Od dłuższego czasu ani widu, ani słychu

Od czasu do czasu zdarzy im się kurs na północ
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 11 536 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz
  ET42 Gżągal 2 5 303 26.12.2011, 21:39
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.