Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Prywaciarze mogli by siê skusiæ. Czasem widaæ jak jedzie sk³ad ci±gniêty przez elektryka z dieslem na haku, a ten diesel jest w³a¶nie do manewrów na bezdruciu.
Liczba postów: 146
Liczba wątków: 23
Dołączył: 28.02.2011
Reputacja:
0
A może jakiś przewoźnik prywatny by takie cudo kupił? Czytałem, ze wielu prywaciarzy wlecze na doprzęgu loka manewrowego, żeby móc samodzielnie zrobić manewry na bocznicy klienta... Mając Traxxa AC Last Mile Diesla -wystarczy tylko odpalić silnik spalinowy, nie trzeba rozpinać żadnego sprzęgu - i już manewrujemy.
Romek_L
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
W zależności jakiej mocy jest silnik który jest tam zainstalowany. Wydaje mi się że służy do manewrów samej lokomotywy. Druga sprawa to wygląd, szkoda gadać nawet zachód nie ma już wyczucia.
Liczba postów: 8 026
Liczba wątków: 365
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
2
przem710, bo to ma przede wszystkim jeździć, a nie wyglądać. Nie wiem, nigdzie nie podano, czy silnik będzie tylko do manewrów lokomotywy, czy będzie można przepychać co nieco wagonów - może będzie coś na stronie Bombardiera?
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
Do manewrów lokomotywy, 3x mniejsza moc niż w SM42 raczej nie pozwoli na więcej.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Jak to co zrobić ze starymi lokomotywami?
Kupując nowe stare się potnie, zamiast stać bezczynnie przyniosą zysk.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 153
Liczba wątków: 4
Dołączył: 22.05.2011
Reputacja:
0
TOMEKKOT
Sprzedanie da chyba więcej zysku. Do takiego Maroka.