18.06.2010, 10:29
PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę, Oleśnica- Chojnice, część Odrzanki i inne pomniejsze linie. Co panowie i panie na to. Podyskutujmy
Likwidacja linii do 2015 roku
|
18.06.2010, 10:29
PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę, Oleśnica- Chojnice, część Odrzanki i inne pomniejsze linie. Co panowie i panie na to. Podyskutujmy
18.06.2010, 10:32
Jakieś info skąd ta wiadomość?
Coś znalazłem w internecie i jak już to mowa jest o zamknięciu odcinka między Krotoszynem a Oleśnicą. http://infobus.pl/files/24194/do_zamknicia_760.jpg
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
18.06.2010, 11:56
Virakocha napisał(a):w tym WolsztyniankęKtóra to linia? Poznań - Wolsztyn? Wiadomo było, że PLK długo bez zamykania nie wytrzyma, zobaczcie tylko na mapy sieci kolejowej sprzed 40-30 lat, a zobaczcie na te teraz. Aż żal się robi na sercu.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.06.2010, 12:43
Tia, a potem zostanie tylko CMK, E20 i to ich okichane KDP. PRka zostanie zgladzona, IC przejmie wszysciutenko, wykosi polaczenia regionalne, zostawi EICy i inne pierdoly i wszyscy zrezygnuja z kolei. A potem zarzad IC bedzie plakal bo nie bedzie kasiory na utrzymanie i upadna.
18.06.2010, 13:07
Ojro, prędzej IC zostanie wykupione przez DB ;-) A dlaczego PR ma być zgładzone? Zamykanie lokalnych linii, które PR przynoszą często straty wcale nie działa na niekorzyść firmy, tylko na niekorzyść nas, pasażerów.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.06.2010, 13:49
Virakocha napisał(a):PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym WolsztyniankęTo jest przecie jakaś kompletna bzdura! Nie po to to PLK będzie modernizować całkowicie D29 357 pod 100km/h za 118 632 439,73 zł, aby później za 4lata ją zamknąć! W dodatku rzekomo w tamtym czasie miało być by całe KW które wątpię aby wyraziły chęć na zamknięcie danej linii. Tak samo widzę ze na czerwono jest D29 356 na której remont zostanie wyłożone jeszcze więcej budżetu! coś mi tu w ogóle nie pasuje..,
Volenti non fit iniuria
18.06.2010, 13:51
Mi też to nie pasowało, przecież nikt nie pozwoliłby na zamknięcie linii do Wolsztyna.
Virakocha, skąd masz te informacje?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
18.06.2010, 13:53
Ja bym się opanował w komentowaniu. Wg mnie to to są jakieś brednie, ktoś tu kogoś straszy i wprowadza chaos. Jakoś nie wierzę że 356 ulegnie zamknięciu szczególnie, że szykowany jest remont tej linii na pewnym odcinku. Z drugiej strony od kilku lat szykowana jest reaktywacja 281 na odcinku Nakło- Kcynia. To samo tyczy się odcinka Bydgoszcz- Szubin- Kcynia chociaż tutaj sprawa wydaje się być bardziej skomplikowana. Zamknięcie nawet odcinka na 281 to chyba złe rozwiązanie, nie wspominając już o tej kresce na linii Kościerzyna - Chojnice i Szczecinek - Chojnice...
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
18.06.2010, 17:15
18.06.2010, 22:10
Info jest z 11-01-2010 co nie zmienia faktu, że napisane tam są wg mnie totalne brednie ( chodzi o zamknięcie 281 i 356 ).
Dodam jeszcze od siebie, że to jest śmieszne. PLK rozpisuje przetargi na modernizację linii 356 na odcinku wiadomym, ale z drugiej strony przeznaczają ten odcinek do zamknięcia- niezły bajzel ;]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
18.06.2010, 23:04
Tu o tym jest więcej:
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/kol...uktury.pdf Jakieś to wszystko dziwne i na wyrost. Bez Komentarza.
19.06.2010, 00:33
Nie ma autostrad a tu jeszcze linie kolejowe do likwidacji. To paranoja. Skoro państwo nie chce tych linii utrzymać to może odsprzedać prywatnemu inwestorowi
19.06.2010, 07:27
Adolf Hitler napisał(a):to może odsprzedać prywatnemu inwestorowiTo chyba niemożliwe z prawnego punktu widzenia, zresztą kto by chciał kupić lokalne linie i uruchomić na nim przewozy, do których nie dostawałby państwowych dotacji.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
19.06.2010, 10:25
Chełm - Dorohusk do zamknięcia? a międzynarodowe którędy?
19.06.2010, 10:31
No ja ciągle mówię że to jakieś fałsze, bzdety, no bo teraz mamy na Osthabnie 100km/h a za 5 lat ma niby być poniżej 40km/h?! A i tak największym kłamstwem dla mnie jest że linie 356 oraz 357 miały by niby zostać zamknięte.. Czyli podsumowując wypada powiedzieć że w prezentacji jak już powinien być rok 2115 a nie 2015.
Volenti non fit iniuria
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? | mikrobart | 82 | 41 119 |
14.04.2015, 21:14 Ostatni post: sm31-131 |
|
"Rewitalizacja" linii towarowych do roku 2020 | ferras | 7 | 5 740 |
26.09.2014, 19:22 Ostatni post: Matz32 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |