Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Likwidacja linii do 2015 roku
#1
PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę, Oleśnica- Chojnice, część Odrzanki i inne pomniejsze linie. Co panowie i panie na to. Podyskutujmy
Odpowiedz

#2
Jakieś info skąd ta wiadomość?

Coś znalazłem w internecie i jak już to mowa jest o zamknięciu odcinka między Krotoszynem a Oleśnicą.

http://infobus.pl/files/24194/do_zamknicia_760.jpg
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#3
Virakocha napisał(a):w tym Wolsztyniankę
Która to linia? Poznań - Wolsztyn?

Wiadomo było, że PLK długo bez zamykania nie wytrzyma, zobaczcie tylko na mapy sieci kolejowej sprzed 40-30 lat, a zobaczcie na te teraz. Aż żal się robi na sercu.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#4
Tia, a potem zostanie tylko CMK, E20 i to ich okichane KDP. PRka zostanie zgladzona, IC przejmie wszysciutenko, wykosi polaczenia regionalne, zostawi EICy i inne pierdoly i wszyscy zrezygnuja z kolei. A potem zarzad IC bedzie plakal bo nie bedzie kasiory na utrzymanie i upadna.
Odpowiedz

#5
Ojro, prędzej IC zostanie wykupione przez DB ;-) A dlaczego PR ma być zgładzone? Zamykanie lokalnych linii, które PR przynoszą często straty wcale nie działa na niekorzyść firmy, tylko na niekorzyść nas, pasażerów.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Virakocha napisał(a):PLK Chce zamknąć do 2015 3479 km linii, w tym Wolsztyniankę
To jest przecie jakaś kompletna bzdura! Nie po to to PLK będzie modernizować całkowicie D29 357 pod 100km/h za 118 632 439,73 zł, aby później za 4lata ją zamknąć! W dodatku rzekomo w tamtym czasie miało być by całe KW które wątpię aby wyraziły chęć na zamknięcie danej linii. Tak samo widzę ze na czerwono jest D29 356 na której remont zostanie wyłożone jeszcze więcej budżetu! coś mi tu w ogóle nie pasuje..,
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#7
Mi też to nie pasowało, przecież nikt nie pozwoliłby na zamknięcie linii do Wolsztyna.

Virakocha, skąd masz te informacje?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#8
Ja bym się opanował w komentowaniu. Wg mnie to to są jakieś brednie, ktoś tu kogoś straszy i wprowadza chaos. Jakoś nie wierzę że 356 ulegnie zamknięciu szczególnie, że szykowany jest remont tej linii na pewnym odcinku. Z drugiej strony od kilku lat szykowana jest reaktywacja 281 na odcinku Nakło- Kcynia. To samo tyczy się odcinka Bydgoszcz- Szubin- Kcynia chociaż tutaj sprawa wydaje się być bardziej skomplikowana. Zamknięcie nawet odcinka na 281 to chyba złe rozwiązanie, nie wspominając już o tej kresce na linii Kościerzyna - Chojnice i Szczecinek - Chojnice...
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#9
http://www.jaslonet.pl/aktualnosci/jasi ... ,1799.html

tam jest dokument z którego poszło to info
Odpowiedz

#10
Info jest z 11-01-2010 co nie zmienia faktu, że napisane tam są wg mnie totalne brednie ( chodzi o zamknięcie 281 i 356 ).
Dodam jeszcze od siebie, że to jest śmieszne. PLK rozpisuje przetargi na modernizację linii 356 na odcinku wiadomym, ale z drugiej strony przeznaczają ten odcinek do zamknięcia- niezły bajzel ;]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#11
Tu o tym jest więcej:
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/kol...uktury.pdf
Jakieś to wszystko dziwne i na wyrost. Bez Komentarza.
Odpowiedz

#12
Nie ma autostrad a tu jeszcze linie kolejowe do likwidacji. To paranoja. Skoro państwo nie chce tych linii utrzymać to może odsprzedać prywatnemu inwestorowi
Odpowiedz

#13
Adolf Hitler napisał(a):to może odsprzedać prywatnemu inwestorowi
To chyba niemożliwe z prawnego punktu widzenia, zresztą kto by chciał kupić lokalne linie i uruchomić na nim przewozy, do których nie dostawałby państwowych dotacji.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#14
Chełm - Dorohusk do zamknięcia? a międzynarodowe którędy?
Odpowiedz

#15
No ja ciągle mówię że to jakieś fałsze, bzdety, no bo teraz mamy na Osthabnie 100km/h a za 5 lat ma niby być poniżej 40km/h?! A i tak największym kłamstwem dla mnie jest że linie 356 oraz 357 miały by niby zostać zamknięte.. Czyli podsumowując wypada powiedzieć że w prezentacji jak już powinien być rok 2115 a nie 2015.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Likwidacja linii Bojanowo - Góra. Ruch drezynowy szansą na uratowanie linii? mikrobart 82 41 119 14.04.2015, 21:14
Ostatni post: sm31-131
  "Rewitalizacja" linii towarowych do roku 2020 ferras 7 5 740 26.09.2014, 19:22
Ostatni post: Matz32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
6 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.