Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Raczej znaleźli jakieś obejście typu WDS albo jakieś urządzonka typu PLC ethernet bo nie sądzę żeby chcieli zapłacić tych ileś milionów za montaż.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Jest jeszcze możliwa inna opcja: Ktoś (albo Alstom albo ktoś mający deal z Alstomem zezwalający im na grzebanie w środku EZT) wysłał propozycje tej "platformy rozrywkowej", o której jest w artykule z wi-fi w pakiecie. Jako na podwyższenie standardu usługi za parę milionów, to się już może opłacać. Pewnie będą to tablety takie jak ma LUX Express w swoich autobusach. To już nie jest tylko router, więc nawet milionowy zakup może być brany pod uwagę. jako w miarę sensowny...
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
masovian, w Leo na każdym zagłówku jest tablet? Pytam bo nie widziałem tego nigdy, ale jeśli tak to to już nie będą miliony tylko dziesiątki milionów... I znowu powstaje pytanie o opłacalność?
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 15
Dołączył: 02.05.2013
Reputacja:
0
Czy spece mogą podać, czy szara skrzyneczka na wózku to cewka SHP? Czy ona jest zasilana, czy tylko odbiera impuls po wzbudzeniu przez rezonator torowy?
Liczba postów: 153
Liczba wątków: 2
Dołączył: 31.12.2012
Reputacja:
0
Tak, to jest czujnik zespołu SHP. Jest zasilany aby odbierać i reagować na impuls z przejazdu nad rezonatorem torowym (ten nie jest zasilany).
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 15
Dołączył: 02.05.2013
Reputacja:
0
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Nie jesteśmy zadowoleni z osiągnięć projektu Pendolino. Mamy spór z Alstomem (producent Pendolino - PAP). Mamy problem z warunkami kontraktu na wykorzystanie Pendolino, które wynikły z trudnych negocjacji i z kompromisów poprzedników z Komisją Europejską. Poprzednicy nie zwrócili uwagi, że pociągi Pendolino obsługują segment ekskluzywnych przewozów pasażerskich, a środki unijne nie temu mają służyć. Płacimy za to dużą cenę.
Skończyło się to tak, że KE zobowiązała Polskę do tego, aby Pendolino jeździło po trasach znacznie liczniejszych niż pierwotnie planowano. To powoduje wypychanie przez Pendolino wielu tańszych połączeń, co boleśnie dotyka przeciętnego pasażera, bo często jedyna rozsądna oferta przewozowa, jaką otrzymuje, to jest droga, ekskluzywna oferta Pendolino.
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomos ... 24282.html
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Nie rozumiem o co tyle zamieszania. Przecież od samego początku było wiadome, że Pindole mają jeździć w segmencie połączeń premium. Nie było również tajemnicą na jakich trasach mają te pociągi jeździć. Ktoś w KE przez ponad rok spał, czy co?
Jedyna rozsądna oferta, czyli w godzinach szczytów mają jeździć TLK-i z czasami ekspresów, a EIPy poza szczytami? Szczyt głupoty.
Czy w ogóle jest jakaś lista połączeń, gdzie "często jedyna rozsądna oferta przewozowa, jaką otrzymuje, to jest droga, ekskluzywna oferta Pendolino."? Czy po prostu rzucamy hasło i 90% łyknie newsa, nie sprawdzając ile w tym haśle jest prawdy, a ile bzdur.
Relacje:
Warszawa - Kraków - Warszawa - 8 tanich pociągów w ciągu dnia,
Warszawa - Katowice - Warszawa - 5 tanich pociągów w ciągu dnia (tu by się przydał jeszcze jeden z Katowic do Warszawy wyjeżdżający ok. 19.30, przyjazd na ok. 23.),
Warszawa - Wrocław - Warszawa - 5 tanich pociągów w ciągu dnia (tu brakuje jeszcze jednego pociągu z Wrocławia ok. 19, przyjazd na ok. 23.)
Warszawa - Trójmiasto - Warszawa - 4 tanie pociagi (tu przydałby się może jeden pociąg z Gdyni ok. 13, a ten z 11 przesunięty na ok. 9/10, i to samo w drugą stronę, ten z 7 z Wawy przesunąć na 9. i dać coś koło 16.).
Patrząc na szybko widać, że wielkiej tragedii nie ma, szczególnie na linii Warszawa - Kraków. Katowice od biedy też mogą być.
Promocje na Pindole pomijam.
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Afrika_Bambaata napisał(a):Nie rozumiem o co tyle zamieszania. Przecież od samego początku było wiadome, że Pindole mają jeździć w segmencie połączeń premium. Nie było również tajemnicą na jakich trasach mają te pociągi jeździć. Ktoś w KE przez ponad rok spał, czy co?
No własnie dla KE to nie było wiadome jak z tego wynika... Ale najważniejsze jest to w tej, informacji, że teksty o tym, że EIP może jeździć tylko po CMK i do Gdańska z powodu UE, to czyste mity. Wręcz przeciwnie. KE domaga się jazdy tym na większej ilości kierunków. Tak przynajmniej wynika z tego wywiadu.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
masovian napisał(a):To powoduje wypychanie przez Pendolino wielu tańszych połączeń, co boleśnie dotyka przeciętnego pasażera, bo często jedyna rozsądna oferta przewozowa, jaką otrzymuje, to jest droga, ekskluzywna oferta Pendolino.
I na ktorym połączeniu niby tak jest?
Coś mi tu śmierdzi...
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
DamianT - cytując klasyka, a obecnie prezesa TVP "ciemny lud to kupi". Takim ludziom wystarczy rzucić hasło, a łykną to jak ryba przynętę. A jak zaczniesz dopytywać, to zostaniesz zwyzywany od lewaków, komuchów, ubeków i nie wiadomo kogo jeszcze.
Chciałbym, żeby do takich wypowiedzi była dołączona analiza - jak było przed, jak jest teraz. Żeby każdy mógł ocenić na ile wypowiedź ministra mija się z rzeczywistością.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Ano nie od dzisiaj wiadomo, że ludzie stawiają ocenę w zasadzie nie znając tematu, nie pytając kogoś, kto się zna. Łyka każda głupotę mu przekazaną
Pytanie brzmi, jaki ma to cel. Bo to takie trochę sranie we własne gniazdo.
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
Jak to jaki ma to cel? Dowalić poprzednikom. Ot, "dobra" zmiana.
Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Dodatkowo, Pendolino to chwytliwy temat. Mogę się założyć, że większość ludzi nadal uważa, że DART, to taki sam jak nie lepszy produkt, więc można kręcić
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
DamianT napisał(a):masovian napisał(a):To powoduje wypychanie przez Pendolino wielu tańszych połączeń, co boleśnie dotyka przeciętnego pasażera, bo często jedyna rozsądna oferta przewozowa, jaką otrzymuje, to jest droga, ekskluzywna oferta Pendolino.
I na ktorym połączeniu niby tak jest?
Coś mi tu śmierdzi...
O SuperPromo nie słyszałeś za 49 zł? Na trasie W-wa Gdańsk/Kraków jest w dzień powszedni parę takich biletów, ale IR do Krakowa wycięli...
|