masovian napisał(a):A co ja mam się litować nad taką kiepską propagandą jaką prezentujesz?
Zadam ponownie proste pytanie, na które najwyraźniej nie jesteś w stanie odpowiedzieć:
1. Zlikwidowano IRy, czy nie?
Skasowano IR. I co z tego wynika? Że jeżdżą tylko drogie EIC/EIP? Nie! Już wcześniej rozpisałem Ci, ile w ciągu dnia jest ekonomicznych połączeń z Warszawy do Krakowa, Katowic, Wrocławia, Gdyni.
Jeśli uważasz, że 8 połączeń ekonomicznych w ciągu dnia na trasie Warszawa - Kraków; 5 połączeń ekonomicznych Warszawa - Katowice, 5 połączeń ekonomicznych Warszawa - Wrocław, 4 połączenia ekonomiczne Warszawa - Trójmiasto to mało, to nie wiem ile byś chciał, żeby było. Połączenia co 30 minut?
Zerknij, jak masz, na listę połączeń IR po 2012 roku. Czy Ty naprawdę uważasz, że 1-2 IR w ciągu na trasie Warszawa - Kraków/Katowice/Wrocław miały kluczowe znaczenie?
masovian napisał(a):2. Cena EIP bez promocji jest wyższa od ceny IR czy nie?
Oczywiście, że jest. Tylko dlaczego porównujesz segment premium z segmentem ekonomicznym? Jak już napisałem wyżej - skasowanie pociągów IR nie spowodowało, że zniknęły ekonomiczne połączenia! Owszem, IR były nieco tańsze niż TLKi, ale różnica na najdłuższych trasach wynosiła nie więcej niż 10 złotych.
masovian napisał(a):3. Zamienione EIP bez promocji są droższe od wcześniejszych EIC czy nie?
Są wyższe, chyba o kilkanaście złotych (15 PLN?). A jakie to ma znaczenie w kontekście segmentu połączeń ekonomicznych?