Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Alstom] ETR 610 Pendolino PKP Intercity
och, 5% pociągu Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

Niemniej jednak ta wypowiedź sens jakiś tam ma.
Odpowiedz

masovian napisał(a):O SuperPromo nie słyszałeś za 49 zł? Na trasie W-wa Gdańsk/Kraków jest w dzień powszedni parę takich biletów, ale IR do Krakowa wycięli...

A ile kosztował bilet na IR do Krakowa w ostatnich tygodniach funkcjonowania?
Odpowiedz

Na pewno taniej niż EIP bez promocji...
Odpowiedz

W 2012 r. jechałem PR z Krakowa do Wawy (byk + starsze wagony). Cena za bilet wyniosła, o ile pamiętam, ok. 40 albo 49 zł. Wszystkie bilety za tyle były, co potwierdzili inni podróżni. Pociąg na szczęście był puściutki i miałem dla siebie cały przedział.
Odpowiedz

masovian napisał(a):Niemniej jednak ta wypowiedź sens jakiś tam ma.

A dla mnie to szukanie dziury w całym. Szukanie punktu zaczepienia.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

masovian napisał(a):Na pewno taniej niż EIP bez promocji...

Szukasz dziury w całym, szczególnie patrząc na obecny RJ. Jak dobrze pamiętam, Matejko w ostatnim RJ, w którym jeździł, do Warszawy przyjeżdżał ok. 11.30 (jest IC na tę godzinę), a odjeżdżał ok. 18. I tu również jest IC mniej więcej o tej godzinie.
Odpowiedz

1. Wycięli IRy czy nie?
2. Czy IRy były tańsze niż EIP bez promocji czy nie?

Jeżeli faktyczna podwyżka cen, jest czepianiem się, to ja gratuluję dobrego samopoczucia...
Odpowiedz

masovian napisał(a):1. Wycięli IRy czy nie?
2. Czy IRy były tańsze niż EIP bez promocji czy nie?

Jeżeli faktyczna podwyżka cen, jest czepianiem się, to ja gratuluję dobrego samopoczucia...

Tak manipulować, to możesz dla ciemnego ludu, który wszystko łyknie.
Porównaj sobie RJ, to zobaczysz, że w godzinach, w których dawniej jeździł Matejko, jeżdżą obecnie TLK/IC (w podobnej cenie jak Matejko).
Odpowiedz

I to był może jedyny IR na trasie W-wa - Kraków w historii? Nie wspominając już o IRach na trasie W-wa - Wrocław i czy Katowice...

I kto tu manipuluje...
Odpowiedz

Oczywiście, że nie był to jedyny IR na tej trasie, ale gdy to jego kasowano (a to było jedyne połączenie tego typu w tym czasie na tej trasie) to pojawiły się protesty, listy protestacyjne, petycje do ministra transportu itp. Ile było najwięcej IR na trasie Katowice - Warszawa? Dwa na dobę? Ile było najwięcej IR na trasie Wrocław - Warszawa? Dwa w ciągu dnia?
Czyli co? Jeździły tylko IR i drogie ekspresy? Litości człowieku...
Odpowiedz

A co ja mam się litować nad taką kiepską propagandą jaką prezentujesz?

Zadam ponownie proste pytanie, na które najwyraźniej nie jesteś w stanie odpowiedzieć:
1. Zlikwidowano IRy, czy nie?
2. Cena EIP bez promocji jest wyższa od ceny IR czy nie?
3. Zamienione EIP bez promocji są droższe od wcześniejszych EIC czy nie?
Odpowiedz

masovian napisał(a):A co ja mam się litować nad taką kiepską propagandą jaką prezentujesz?

Zadam ponownie proste pytanie, na które najwyraźniej nie jesteś w stanie odpowiedzieć:
1. Zlikwidowano IRy, czy nie?

Skasowano IR. I co z tego wynika? Że jeżdżą tylko drogie EIC/EIP? Nie! Już wcześniej rozpisałem Ci, ile w ciągu dnia jest ekonomicznych połączeń z Warszawy do Krakowa, Katowic, Wrocławia, Gdyni.
Jeśli uważasz, że 8 połączeń ekonomicznych w ciągu dnia na trasie Warszawa - Kraków; 5 połączeń ekonomicznych Warszawa - Katowice, 5 połączeń ekonomicznych Warszawa - Wrocław, 4 połączenia ekonomiczne Warszawa - Trójmiasto to mało, to nie wiem ile byś chciał, żeby było. Połączenia co 30 minut?
Zerknij, jak masz, na listę połączeń IR po 2012 roku. Czy Ty naprawdę uważasz, że 1-2 IR w ciągu na trasie Warszawa - Kraków/Katowice/Wrocław miały kluczowe znaczenie?

masovian napisał(a):2. Cena EIP bez promocji jest wyższa od ceny IR czy nie?

Oczywiście, że jest. Tylko dlaczego porównujesz segment premium z segmentem ekonomicznym? Jak już napisałem wyżej - skasowanie pociągów IR nie spowodowało, że zniknęły ekonomiczne połączenia! Owszem, IR były nieco tańsze niż TLKi, ale różnica na najdłuższych trasach wynosiła nie więcej niż 10 złotych.

masovian napisał(a):3. Zamienione EIP bez promocji są droższe od wcześniejszych EIC czy nie?

Są wyższe, chyba o kilkanaście złotych (15 PLN?). A jakie to ma znaczenie w kontekście segmentu połączeń ekonomicznych?
Odpowiedz

Afrika_Bambaata napisał(a):Skasowano IR. I co z tego wynika?

A tylko to, że zrobiono to na żądanie PIC, które wstawiły EIP, które nie są wcale tańsze. Oczywiście zostało parę TLK, ale jest ich dużo mniejsza oferta. Czyli jest to realna podwyżka cen.

I tak jak facet mówił w wywiadzie: EIP wypchnęło z rynku tańsze połączenia.
Odpowiedz

masovian, ale dlaczego tak się czepiasz tych promocji na EIP/EIC? Mamy wolny rynek i o klienta trzeba walczyć.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pytanie pendolino - przedział kondutkorski ziemowit97 12 7 006 08.06.2016, 08:58
Ostatni post: DamianT
  Stuki - klekot w Pendolino blacky6 4 4 057 06.10.2015, 23:15
Ostatni post: przewoz
  Alstom Coradia LINT pitagoras23 4 4 117 19.04.2015, 18:14
Ostatni post: pitagoras23
  Pendolino w Europie i na świecie pitagoras23 1 3 186 03.11.2013, 19:20
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
8 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2025 Melroy van den Berg.