Liczba postów: 5 941
Liczba wątków: 146
Dołączył: 20.08.2010
Reputacja:
5
Porównywanie remontu tej a nie innej linii do katastrofy jest co najmniej nie na miejscu.
Mogę pójść o zakład, że gdybyś mieszkał powiedzmy w Lublińcu, to zupełnie inaczej byś pisał na ten temat. Mylę się?
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Już nie chcę poruszać spraw jednej linii kosztem drugiej.
Mówię tylko o tym, że na wszystkim się oszczędza. Wszystko robi się najtaniej, oszczędzając na wszystkim na czym się da. I skutki widać.
Bo zobacz, gdyby zamknięto odcinki linii na czas remontu, nie trzeba byłoby robić mijanek na odcinkach jednotorowych i zmalałoby prawdopodobieństwo takich katastrof. A jak się prowadzi remonty przy normalnym ruchu to bardzo łatwo o błędy.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Flekówka? Co to za dziwne określenie.
No wiesz naprawa toru, to już coś. Trzeba by przy okazji większy lobbing zrobić.
Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Zobaczymy, jakby te wszystkie wymieniane moderny w koñcu doczeka³y siê realizacji sporo poci±gów mog³oby ca³kiem nie¼le skróciæ czasy przejazdu.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
Będą rewitalizować Koluszki - Częstochowa, niby z punku widzenia Łodzi to dobrze, bo poprawi się czas jazdy do Katowic i Krakowa przez Częstochowę (do Krakowa ~ 5:10, do Katowic ~ 3:30), ale jak tak dalej będą degradować D29-14, to z kilka lat, z Łodzi do Wrocławia szybciej będzie ciągiem Łódź - Piotrków Trybunalski - Częstochowa - Proteza Koniecpolska - Opole...
Pozostaje nam czekać na rewitalke odcinka Łódź - Zduńska Wola z kasy samorządowej.
Liczba postów: 2 658
Liczba wątków: 29
Dołączył: 19.03.2011
Reputacja:
0
DamianT, Zgadza się, ile razy jadę z Kluczborka do Katowic, to dla kierunku Kluczbork->Lubliniec skład zawsze odcinkami jedzie torem numer 1 (szybszym), i chyba jest to planowy zabieg.
Liczba postów: 461
Liczba wątków: 4
Dołączył: 02.03.2012
Reputacja:
0
Ciekawe jaka jest szansa, aby po rewitalce odcinka Zawiercie – Dąbrowa Górnicza – Jaworzno Szczakowa wróciła spora ilość składow dalekobieżnych na ten odcinek.
Liczba postów: 7 986
Liczba wątków: 232
Dołączył: 20.04.2011
Reputacja:
0
Być może coś tędy pojedzie, bo jednak trasa jest krótsza kilometrażowo, a widać, że IC puściło przez Dąbrowę Górniczą chociażby Podhalanina.
Liczba postów: 475
Liczba wątków: 17
Dołączył: 09.11.2011
Reputacja:
0
Wg mnie po remoncie Katowice-Kraków pociągi od strony Częstochowy powinny jechać do Krakowa przez Katowice ze zmianą czoła, przynajmniej w przypadku pociągów dalekobieżnych. Powód? Ekonomia. Za jednym zamachem załatwimy Śląsk i Kraków, a nikt chyba nie traci.