Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
InterREGIO Busy
#1
Cytat:Dzięki wspólnym połączeniom kolejowo-autobusowym, stworzonym przez Przewozy Regionalne i Veolię Transport, pasażerowie największego polskiego przewoźnika kolejowego mogą wybrać się na wakacje nawet tam, gdzie nigdy nie docierały pociągi!

Przewozy Regionalnie, podobnie jak inni przewoźnicy kolejowi, oferują w czasie letnich wakacji wiele dodatkowych pociągów sezonowych. Ale nie tylko! W tym roku, poza licznymi połączeniami kolejowymi, do grona wakacyjnych propozycji dołączyły interREGIO Busy. To nowa oferta stworzona wspólnie przez Przewozy Regionalne, największego pasażerskiego przewoźnika kolejowego w Polsce i Veolię Transport – jednego z kluczowych, działających w wielu regionach kraju operatorów autobusowych. interREGIO Busy będą kursowały na trasach do chętnie odwiedzanych przez turystów miejscowości w Bieszczadach, na Mazurach i na Wybrzeżu. Nowa oferta to atrakcyjna propozycja również dla pasażerów podróżujących między Krakowem a Rzeszowem i Przemyślem, którzy dotychczas korzystali z wstrzymanych ze względu na duże nasilenie prac torowych pociągów interREGIO na Podkarpaciu. Korzystając z połączeń kolejowo-autobusowych podczas podróży np. z Wrocławia do Rzeszowa, można zaoszczędzić nawet dwie godziny! Dzięki nowej ofercie dojazd na letni wypoczynek stanie się tani i wygodny. interREGIO Busy dotrą m.in. do nadmorskich miejscowości: Dźwirzyna, Rogowa, Mrzeżyna, Pogorzelicy, Niechorza, Rewala, Trzęsacza, Pobierowa, Łukęcina i Dziwnówka, na Mazury – do Mikołajek i Mrągowa, w Bieszczady – do Nowego Łupkowa, Cisnej, Wetliny, a także do Tarnowa, Dębicy, Rzeszowa, Łańcuta, Jarosławia i Przemyśla.

http://przewozyregionalne.pl/aktualnosci,s,0,486.html

Co Wy na to?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#2
Pomysł oryginalny. Ciężko powiedzieć, jakie to będą autobusy i czy będą chętni na taką podróż. Poczekajmy na opinie osób, które skorzystają z usług takiego rozwiązania.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#3
Ależ niespodzianka. Świetny pomysł - busy dotrą tam, gdzie nie dotrze kolej, ale będzie to sugerowało turystom skorzystanie najpierw z pociągu - bilety na bus będą dzięki temu po prostu tańsze!

PR ma się zwijać a tu nowe oferty.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#4
Kiedyś w te miejsce, jak np. Ustrzyki kolej docierała i tory pewnie jeszcze są, ale nie ma kasy na przywrócenie tam ruchu. Ja tam byłem pociągiem, jak byłem mały.

PR szukają dodatkowego źródła dochodu, jednak to może przynieść odwrotny skutek od oczekiwanego, gdyż jak PR pokażą, że lepiej autobusem niż pociągiem, to PolskiBus czy inni przewoźnicy zyskają bardziej, bo to będzie taki sygnał, że lepiej autobusem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#5
pitagoras23 napisał(a):gdyż jak PR pokażą, że lepiej autobusem niż pociągiem,
Jakim cudem? Autobus będzie jeździł tylko na końcówce trasy, żeby dowieźć tam, gdzie pociąg nie dojedzie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Zauważ, że przykładowo punktem końcowym jest Przemyśl, a początkowym Jelenia Góra (wg iR Galicja) i pasażer widzi, że PR dają możliwość dojazdu z Przemyśla do Ustrzyk autobusem i jest super. I teraz pasażer patrzy na połączenie Jelenia Góra - Przemyśl i porównuje przykładowo czas przejazdu autobusu z pociągiem. I wg strony e-podróżnik czas przejazdu autobusem jest równy 12h25min, a pociągiem z przesiadką w Rzeszowie 13h35min. Niby 70min różnicy, ale zawsze ktoś może pomyśleć, w takim razie wybieram na trasę autobus.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#7
Pomysł dobry. Zawsze może kogoś przyciągnąć do usług kolei, bo prawda jest taka, że do miejscowości, gdzie pociąg nie dociera, bardzo ciężko jest się dostać publicznym transportem. A tutaj, idealne połączenie w korzystnej cenie.

pitagoras23 napisał(a):, jednak to może przynieść odwrotny skutek od oczekiwanego, gdyż jak PR pokażą, że lepiej autobusem niż pociągiem

łe, wątpię. Przecież z Olsztyna do Mikołajek to krótka trasa, zaledwie 3 przystanki takiego busa. Nad morzem i z Krakowa jest więcej przystanków, ale tam i tak pociągiem nie dojedziesz, więc jaka to różnica? Tak czy siak, jakbyś chciał dojechać tam czymś innym niż samochód, to musisz jechać autobusem. A tak przynajmniej wszystko przez jednego przewoźnika zorganizowane ;P

Ale właśnie, takiego busa można by zrobić dopiero od Krakowa, nie od Katowic. Na upartego może być też od Rzeszowa, bo dopiero tam się trasa rozgałęzia.
Odpowiedz

#8
Ale przez modernizacje nikt Ci dodatkowego pociągu nie wpuści na Katowice-Kraków.

Jak dla mnie jeden zasadniczy problem: wyszukiwarka połączeń nie widzi IRBusów :/
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#9
Cytat:Ale przez modernizacje nikt Ci dodatkowego pociągu nie wpuści na Katowice-Kraków.

A, no tak, racja. Ale docelowo myślę, że PR mogłyby się nad tym pochylić. ; )
Odpowiedz

#10
Czy nie lepiej zainwestować w kolej? Tylko czekać jak pojawi się IR Gdynia - Warszawa trasą S7, nie tędy droga!
Odpowiedz

#11
No właśnie o tym samym Przemku mówię. Do tego to właśnie może doprowadzić, bo wielu i tak korzysta z autokarów.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#12
Jeszcze się nie zaczęło, a już narzekanie że może to... a może tamto. Poczekajmy na efekt, ci co wolą pociągi, pojadą pociągiem a nie autobusem, prawda jest taka, że jak się mieszka na tzw. zadupiu (a sam z takowego pochodzę), to się wie co jest ważne: dobrze funkcjonująca komunikacja, skomunikowana i dajaca możliwość sprawnego przemieszczania się. Można tutaj sobie gdybyć, czy nie lepiej zainwestować w kolej, ale skoro nie ma na to szans, to trzeba walczyć o klienta takimi sposobami, jakimi się da. To w końcu wolna konkurencja, po co mają zarabiać busy, na które ciągle narzekacie? Tymczasem to co tutaj ma się pojawić, to przez kilkadziesiat lat dobrze pracowało i o czym pisałem niedawno w innym wątku (o naprawie polskiej kolei) tylko co najwyżej inaczej się to nazywało, niemniej jednak wielu turystów kilkanaście lat temu miało możliwość przesiąść z pociągu od razu na dworcu na autobus, który jechał tam, gdzie kolei nie ma, a przecież nawet miejscowosci turystyczne są na tzw. zadupiach.

PS Nie ma interesu, który się nie wiąże z ryzykiem. A kto nie ryzykuje, ten nie je.
Odpowiedz

#13
Wielki szum, o nic.
Ktoś kto chciał dostać się innym sposobem niż samochód w Biesczady czy gdzieś tam indziej, to i tak poprzeglądywał przecież wszystkie możliwe rozkłady (i to nie tylko PR i Veolii) bądź kombinacje. Jedyne co tu zrobiono to... umieszczono dwa rozkłady (które do siebie od tak pasują) na jednym. I to wszystko.
Ani wspólnego biletu, wspólnej obsługi, nawet niekiedy miejsca postojowego/przystankowego. Zero nowości.
Równie dobrze marketing PR mógł bez żadnych rozmów umieścić w swoim rozkładzie PKS Pcim Dolny.
Wielki sukces odtrąbiony, a tak naprawdę nie zrobiono nic co by zasługiwało na wielki poklask. Takie coś to powinno być normą, a że nie jest, to nie oznacza że ludzi mamy za głupków którzy nie potrafią w dwóch różnych rozkładach poszukać wygodnego połączenia, tylko trzeba im pod nos wszystko podstawiać.
...
Odpowiedz

#14
pitagoras23 napisał(a):Kiedyś w te miejsce, jak np. Ustrzyki kolej docierała i tory pewnie jeszcze są, ale nie ma kasy na przywrócenie tam ruchu. Ja tam byłem pociągiem, jak byłem mały.

To byłeś w Ustrzykach Dolnych. W rejonie Górnych nie ma i nie było kolei normalnotorowej. I raczej prędko nie będzie ;-)

pitagoras23 napisał(a):jak PR pokażą, że lepiej autobusem niż pociągiem

Na spółę z Veolia Transport Bieszczady?! Nie pokażą, nie bój żaby ;-D Ale jak powieszą na tym busie wieszak na 5-10 rowerów (choćby nawet na 3) i zrobią internetową rezerwację miejsc dla tychże rowerów, to padnę na kolana. Szczerze!

Czekam na pierwsze informacje o rozkomunikowaniu - gdy stado pasażerów IR z Warszawy przyjechało do Krakowa, żeby zobaczyć ogonek odjeżdżającego busa ;-P

Rustsaltz prawidłowo rozpoznał zasadniczy problem... :-O
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#15
Cytat:Ani wspólnego biletu, wspólnej obsługi, nawet niekiedy miejsca
Przecie pisało, że będą konduktorzy i atrakcyjne ceny...
Cytat: Ani wspólnego biletu, wspólnej obsługi, nawet niekiedy miejsca
A w peron miał ten autobus wjeżdżać?
Cytat:Czekam na pierwsze informacje o rozkomunikowaniu - gdy stado pasażerów IR z Warszawy przyjechało do Krakowa, żeby zobaczyć ogonek odjeżdżającego busa ;-P
Panie, jakie stado Tongue

Cytat:Rustsaltz prawidłowo rozpoznał zasadniczy problem... :-O
Nie powiem, żeby trzeba było być wybitnym fachowcem, żeby na to wpaść...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Koleje Mazowieckie prawie jak Interregio kazio 25 11 279 24.02.2016, 10:21
Ostatni post: DamianT
  interREGIO: Komercyjna służba publiczna Adams 46 20 324 23.10.2015, 06:12
Ostatni post: masovian
  interREGIO a pierwsza klasa psim 41 18 441 12.05.2011, 09:44
Ostatni post: DamianT
  Skąd się wzięło interREGIO? I dokąd zmierza... psim 45 22 499 11.05.2011, 21:20
Ostatni post: Damian Łódź
  interREGIO - rozkłady/trasy REGIOchłopak 32 15 348 05.03.2011, 21:15
Ostatni post: mikrobart

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.