Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Z tym dworcem to w ogóle są jakieś chocki - klocki ...
Non stop przekładane terminy oddania do użytku, zagrożenie dotacji z EU a teraz jeszcze to:
Cytat:Konsorcjum składające się z Torpolu, Astaldi, Intercor oraz PBDiM pozwało do sądu zamawiającego – PKP PLK, miasto Łódź i PKP SA z tytułu "niewykonania bądź nienależytego wykonania obowiązków" wynikających z umowy oraz przepisów prawa, co doprowadziło do zakłóceń terminowości realizacji inwestycji.
Kłócą się o prawie 90 mln i możliwość kolejnego przesunięcia oddania obiektu do użytku, pomimo tego że zaawansowanie prac jest na poziomie 96%.
cały artykuł
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
Kłócą się o 90 mln, ale konsorcjum też jest bez winny. Jaka montuje się kilkakrotnie droższe wiaty przystankowe przy węźle nie informując nawet o tym zamawiającego, to potem są takie jaja. Co do terminów to jednak uznali, że z pracami budowlanymi wyrobią się dokońca sierpnia. (bez odbiorów)
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
Czy ten dworzec będzie na razie dworcem "ślepym"? Bo nie rozumiem kilku kwestii w
tym artykule - np. kwestii zakazu manewrów i kwestii odstawiania składów wagonowych...
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 6 881
Liczba wątków: 156
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
26
Ostawianie-znaczy nie będzie można odstawiać składów na postój, manewry- czyli nie wolno dzielić, łączyć przerabiać pociągów.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Liczba postów: 1 558
Liczba wątków: 65
Dołączył: 15.11.2014
Reputacja:
0
O tym że spalinowe tam nie wjadą było już wiadomo, ale z tymi EN57 chyba przeginają pałę.
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Ja uważam, że to nawet lepiej. Gdyby kible miały jeździć na kaliski, to byłby w sumie niezłe przejście na kaliski. Przesiadka na Widzewie lub w Koluszkach dawałaby przejazd na kaliski przed przekopem. Bo jak wszystko puszczą na "fabrykę" to znów będzie się trzeba tłuc tramwajami po Łodzi...
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 7
Dołączył: 21.11.2011
Reputacja:
1
Wszystkie kursy realizowane przez PR na Fabryczną będą robione zmodernizowanymi EN57AKM itp.
Liczba postów: 4 536
Liczba wątków: 165
Dołączył: 01.02.2011
Reputacja:
4
Plus tego jest taki, że będzie wiadomo, na jakich kursach w łódzkim można będzie trafić klasycznego EN57. :-)
Jaro
Liczba postów: 2 088
Liczba wątków: 37
Dołączył: 17.08.2013
Reputacja:
1
Dla mnie to wygląda jak połączenie Zachodniego i Centralnego w W-wie. Góra jak zachodni, tyle, że wygląda większy, ale Zachodni na zdjęciach też mi wyglądał większy. Natomiast dół to jest jak kopia Centralnego.
Ale estetyczne to to jest.