Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07A - asynchroniczna siódemka
#91
Tak na pierwszy rzut oka widzê zupe³nie inne nastawiacze hamowania. Oprawy ³o¿ysk z oczywistych wzglêdów tak¿e s± nieco inne. Dodatkowy t³umik (odsprê¿ynowanie pud³a od wózka) oczywi¶cie daje polepszenie biegu, ale g³ównie bêdzie wygodniej maszyni¶cie i ca³ej aparaturze.
Odpowiedz

#92
Nastawiacze hamulca inne, bo i cały system hamulca inny.
Bardziej ten tłumik mnie interesuje.
Odpowiedz

#93
Dzisiaj była testowana na D29-354...
Odpowiedz

#94
Film z testów http://www.youtube.com/watch?v=n9Y95C7X1FI. ;-)
Odpowiedz

#95
Kurcze, szkoda że nic nie wiedziałem na temat jej testów na mojej stacji.

Dziś podobno jest w Opalenicy gdzie testuje obwody torów.
Odpowiedz

#96
Mam takie drobne pytanko jakie jest miejsce stacjonowania tej lokomotywy? Znaczy do jakiego ZT należy. Dzisiaj widziałem ją na luzaku przelatującą przez stacje Poznań Główny.
Odpowiedz

#97
Lokomotywa wciąż przechodzi różne testy, na chwilę obecną nie ma żadnego przydziału. Wnioskuję że z racji jej podwyższonej prędkości eksploatacyjnej będzie stacjonować w BZ Warszawa ewentualnie w BZ Kraków.
Odpowiedz

#98
Ma należeć do Warszawy.
Odpowiedz

#99
http://www.garnek.pl/psczola/18744883/eu07a-001

Już w ruchu i z nowym oznaczeniem, autor @pszczoła.
JESTĘ MIKOLĘ
Odpowiedz

Dodam, że lokomotywa jechała z EIC Fredro Wrocław- Warszawa.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

I spowodowała 80 minut opóźnienia przez usterki :->
Odpowiedz

http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage. ... play_media
W komentarzach pod zdjęciem można wyczytać, iż przez najbliższy tydzień lokomotywa będzie jeździć z EIC Fredro

"Asynchronka" w peronach Wrocławskiego dworca:
[Obrazek: EU07A-001_z_EIC_Fredro_z_Warszawy_Wrocaw_Gwny1.JPG]
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

Czy ona musi być tak wstrętna, na prawdę budzi we mnie odrazę. :-( Chociaż żeby niezawodna była, a numer 001 może wskazywać że IC będzie chciało modernizować kolejne siódemki, tylko mam nadzieję że w odmienionym designie.
Odpowiedz

Za ładnie to ona nie wygląda. Te światła prostokątne wszystko psują. Niemniej warto zobaczyć ją w akcji.

Kilka informacji z Rynku kolejowego
Odpowiedz

przem710 napisał(a):Chociaż żeby niezawodna była, a numer 001 może wskazywać że IC będzie chciało modernizować kolejne siódemki, tylko mam nadzieję że w odmienionym designie.

IC podejmie decyzję dopiero po testach tego prototypu. Numer 001 nie dziwi, po prostu to pierwsza lokomotywa tej "serii", czy będą kolejne - nie wie nikt.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  EU07A-494 i EU07A-533 michasio115 0 3 301 25.08.2013, 19:44
Ostatni post: michasio115

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
12 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.