Liczba postów: 2 287
Liczba wątków: 45
Dołączył: 07.06.2010
Reputacja:
0
Tak na pierwszy rzut oka widzê zupe³nie inne nastawiacze hamowania. Oprawy ³o¿ysk z oczywistych wzglêdów tak¿e s± nieco inne. Dodatkowy t³umik (odsprê¿ynowanie pud³a od wózka) oczywi¶cie daje polepszenie biegu, ale g³ównie bêdzie wygodniej maszyni¶cie i ca³ej aparaturze.
Liczba postów: 1 548
Liczba wątków: 5
Dołączył: 18.03.2011
Reputacja:
0
Nastawiacze hamulca inne, bo i cały system hamulca inny.
Bardziej ten tłumik mnie interesuje.
Liczba postów: 132
Liczba wątków: 7
Dołączył: 26.06.2010
Reputacja:
0
Dzisiaj była testowana na D29-354...
Liczba postów: 1 026
Liczba wątków: 27
Dołączył: 28.06.2010
Reputacja:
0
Kurcze, szkoda że nic nie wiedziałem na temat jej testów na mojej stacji.
Dziś podobno jest w Opalenicy gdzie testuje obwody torów.
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 1
Dołączył: 17.06.2011
Reputacja:
0
Mam takie drobne pytanko jakie jest miejsce stacjonowania tej lokomotywy? Znaczy do jakiego ZT należy. Dzisiaj widziałem ją na luzaku przelatującą przez stacje Poznań Główny.
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Lokomotywa wciąż przechodzi różne testy, na chwilę obecną nie ma żadnego przydziału. Wnioskuję że z racji jej podwyższonej prędkości eksploatacyjnej będzie stacjonować w BZ Warszawa ewentualnie w BZ Kraków.
Liczba postów: 1 050
Liczba wątków: 70
Dołączył: 04.06.2010
Reputacja:
0
Dodam, że lokomotywa jechała z EIC Fredro Wrocław- Warszawa.
Volenti non fit iniuria
Liczba postów: 896
Liczba wątków: 17
Dołączył: 06.06.2010
Reputacja:
0
I spowodowała 80 minut opóźnienia przez usterki :->
Liczba postów: 6 035
Liczba wątków: 247
Dołączył: 16.06.2010
Reputacja:
4
Czy ona musi być tak wstrętna, na prawdę budzi we mnie odrazę. :-( Chociaż żeby niezawodna była, a numer 001 może wskazywać że IC będzie chciało modernizować kolejne siódemki, tylko mam nadzieję że w odmienionym designie.